Camping Hätte

37 reviews over Camping Hätte

• 2019
    9Eric16-08-2019

Super verzorge camping

Goede ruim opgezette camping. Grote plaatsen, brede paden dus veel privacy. Sanitair is altijd schoon en je wordt ook gevraagd om het schoon te houden. Een mix van vate staanplaatsen en toeristen. Goede voorzieningen voor campers om de tanks te legen en vullen. Vriendelijke beheerders. De stabiliteit van het wifi netwerk is minder goed. Wij stonden 20m van een antenne af en de kwaliteit was matig. Aanrader, niet allemaal tegelijk ajb.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anoniem02-08-2019

Mooie, rustige en fijne camping

Prima camping. Netjes sanitair, fijne campingeigenaren voor tips. Meer is dichtbij waar de kinderen goed konden zwemmen. Leuke wandelingen in de omgeving en een paar leuke stadjes/dorpjes. Camping is rustig, maar wel een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Anne24-08-2018

Fijne plek!

Wij sliepen in één van de stuga’s op de camping. Alles wat je nodig hebt om de camping is aanwezig, daarnaast is alles goed onderhouden en schoon. Erg leuke locatie een meer op loopafstand en veel dagtrips en activiteiten in dr directe omgeving. De campingeigenaren vertellen je er graag over. Zeer vriendelijk! Voor ons een fijn verblijf! En een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Brigitta van den Berg29-07-2018

Geweldig!

Mooie, rustige camping in mooie omgeving. Aan het Sommenmeer. 4 nachten in een stuga met tent ernaast. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. Genoeg te beleven in de omgeving. Kortom: een aanrader! Enige minpuntje: iets te harde bedden, maar wel goed geslapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Renate13-08-2017

Prima camping!

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. De camping is prima, mooie plekken, goed sanitair en een goede sfeer. Het strand van het Sommen meer trekt ook veel dagjes mensen. Hierdoor is het vrij druk op en rondom de camping. Dus wanneer je op zoek bent naar de stilte en rust in Zweden, is dit geen goede plek. Voor ons niet het mooiste stukje Zweden, maar wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Margriet12-08-2017

Mooie camping, ligging goed en plaatsen groot.

Mooie camping aan het meer. Direct naast de camping is een restaurant, midgetgolf en een boot verhuur. Wandelen kan direct vanaf de camping maar mooiere tochten waren wat verder weg. De camping ligt in een rustig gedeelte van Tranås maar is wel open. Je krijgt om die reden een sleutel voor het sanitair gebouw even wennen maar dan wel oke het is er namelijk super schoon en de douche was geweldig. Geen muggenspray gebruikt (en niet gestoken). Winkels in de buurt. Oudere jeugd kan bij het voetbalveld een vuurtje stoken. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Erwin04-08-2017

Prima camping in mooie omgeving.

Wij hebben ruim twee weken op deze camping gestaan met onze kinderen in de leeftijd van 6 tot 13 jaar. Mooi gelegen camping aan een meer. In de nabij gelegen stad kun je prima terecht voor alle boodschappen. In de omgeving is zeer veel te doen. Wij hebben ons in ieder geval alle dagen heel goed vermaakt. De Nederlandse eigenaren hebben een heel overzicht met allerlei mogelijke uitstapjes in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Annemieke01-08-2017

Gastvrije camping op fantastische locatie

De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om je een prettig verblijf te bezorgen. Je krijgt uitgebreide informatie met tips voor leuke dagjes uit. In het nabijgelegen meer ligt een vlot met een duiktoren en nog een springgeval. Mijn puber was er blij mee en ik dus ook. Nauwelijks last van muggen gehad. Zeker een aanrader deze camping. Ook het restaurant aan het meer naast de camping is een bezoek waard. Prima pizza gegeten!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Jeroen03-09-2016

Mooie verzorgende camping

De ontvangst bij aankomst was zeer hartelijk. Eigenaren zijn zeer gastvrij. Mooie ruime staan plaatsen & zeer goed schoon gehouden sanitair. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9J. Ploeg10-08-2016

Mooie ruime en nette camping

Hätte Camping is een mooie ruime camping aan het Sommen Meer met grote plaatsen en veel ruimte. De voorzieningen waaronder het sanitair zijn goed onderhouden en schoon. Het toevoegen van een familiedouche zal een welkome toevoeging op de voorzieningen zijn. De camping ligt aan een openbare parkeerplaats waar overlast van lokale jeugd kan voorkomen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2 tips over Camping Hätte

• Arcteryx, 22-08-2012

Op loopafstand van de camping zit Petrus Kajak. Hier hebben wij een erg gezellige tijd gehad met Petrus en zijn (gastvrije)vrouw. De zelfgebakken koek is echt een aanrader!

• jojo_4, 16-08-2014

Visingsjo en Granna, Tranas

1 vraag over Camping Hätte

• pim, 10-07-2016

geschikt voor tenten?

Ik zie op de website dat de tenten en caravans gescheiden zijn op aparte delen van de camping. Hoe groot zijn de tent-plekken?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig