Camping Hätte

33 reviews over Camping Hätte in het Nederlands

Fijne plek!

Anne
24-8-2018

Wij sliepen in één van de stuga’s op de camping. Alles wat je nodig hebt om de camping is aanwezig, daarnaast is alles goed onderhouden en schoon. Erg leuke locatie een meer op loopafstand en veel dagtrips en activiteiten in dr directe omgeving. De campingeigenaren vertellen je er graag over. Zeer vriendelijk! Voor ons een fijn verblijf! En een aanrader.

Geweldig!

Brigitta van den Berg
29-7-2018

Mooie, rustige camping in mooie omgeving. Aan het Sommenmeer. 4 nachten in een stuga met tent ernaast. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw en -heer. Genoeg te beleven in de omgeving. Kortom: een aanrader! Enige minpuntje: iets te harde bedden, maar wel goed geslapen.

Prima camping!

Renate
13-8-2017

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. De camping is prima, mooie plekken, goed sanitair en een goede sfeer. Het strand van het Sommen meer trekt ook veel dagjes mensen. Hierdoor is het vrij druk op en rondom de camping. Dus wanneer je op zoek bent naar de stilte en rust in Zweden, is dit geen goede plek. Voor ons niet het mooiste stukje Zweden, maar wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

Mooie camping, ligging goed en plaatsen groot.

Margriet
12-8-2017

Mooie camping aan het meer. Direct naast de camping is een restaurant, midgetgolf en een boot verhuur. Wandelen kan direct vanaf de camping maar mooiere tochten waren wat verder weg. De camping ligt in een rustig gedeelte van Tranås maar is wel open. Je krijgt om die reden een sleutel voor het sanitair gebouw even wennen maar dan wel oke het is er namelijk super schoon en de douche was geweldig. Geen muggenspray gebruikt (en niet gestoken). Winkels in de buurt. Oudere jeugd kan bij het voetbalveld een vuurtje stoken. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping in mooie omgeving.

Erwin
4-8-2017

Wij hebben ruim twee weken op deze camping gestaan met onze kinderen in de leeftijd van 6 tot 13 jaar. Mooi gelegen camping aan een meer. In de nabij gelegen stad kun je prima terecht voor alle boodschappen. In de omgeving is zeer veel te doen. Wij hebben ons in ieder geval alle dagen heel goed vermaakt. De Nederlandse eigenaren hebben een heel overzicht met allerlei mogelijke uitstapjes in de omgeving.

Gastvrije camping op fantastische locatie

Annemieke
1-8-2017

De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om je een prettig verblijf te bezorgen. Je krijgt uitgebreide informatie met tips voor leuke dagjes uit. In het nabijgelegen meer ligt een vlot met een duiktoren en nog een springgeval. Mijn puber was er blij mee en ik dus ook. Nauwelijks last van muggen gehad. Zeker een aanrader deze camping. Ook het restaurant aan het meer naast de camping is een bezoek waard. Prima pizza gegeten!

Mooie verzorgende camping

Jeroen
3-9-2016

De ontvangst bij aankomst was zeer hartelijk. Eigenaren zijn zeer gastvrij.

Mooie ruime staan plaatsen & zeer goed schoon gehouden sanitair.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie ruime en nette camping

J. Ploeg
10-8-2016

Hätte Camping is een mooie ruime camping aan het Sommen Meer met grote plaatsen en veel ruimte. De voorzieningen waaronder het sanitair zijn goed onderhouden en schoon. Het toevoegen van een familiedouche zal een welkome toevoeging op de voorzieningen zijn. De camping ligt aan een openbare parkeerplaats waar overlast van lokale jeugd kan voorkomen.

Fantastisch camping

I. Beukers
9-8-2016

Super mooi camping. Sanitair super schoon. De eigenare n zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooi plek en in de omgeving heel veel te doen.

Camping aan het prachtige Sommenmeer

Deb
7-8-2016

Wij zaten in een stuga welke goed verzorgd was. Alles was schoon en netjes. De badkamer is zeer ruim met een goede douche en toilet. Jammer vonden wij wel dat de stuga's apart staan op een veld van de camping en niet tussen de tenten, caravans en campers staan. Het Sommenmeer dat er vlakbij is en lopend te bereiken is is echt fantastisch! Wat een mooi meer met prachtige vergezichten. Je kunt in de omgeving veel doen, wandelen, met de kano of een motorbootje huren. Het restaurant dat bij het meer is is zeker aan te raden. goede verse producten. Het stadje Tranas vonden wij niet heel bijzonder maar je kunt er wel alles vinden. Het is echt een camping om door te reizen of iedere dag ergens naar toe te gaan. Een gezellige, knusse camping vonden wij het niet. Maar voor de vele uitstapjes die er te doen zijn is het een prima camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hätte in Tranas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hätte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.