Camping Movanta

Camping Movanta
7,8

4 reviews over Camping Movanta in het Nederlands

Leuke camping, met prachtig meer.

Michiel Ullers
26-9-2016

Leuke camping, met prima plaatsen. Sanitair is ok, maar wel wat gedateerd, maar prima op zich en schoon. Het meer is geweldig om te zwemmen. Schoon water en prima rustig aflopend voor de kinderen. Veel te doen in de buurt (o.a. natuurgebieden om te wandelen en fietsen). Eskjo als stad is op 10 km en daar is alles. Leuk voor een week om te staan.

Mooi plekje

olgavanwitzenburg
31-7-2014

een prima camping op een rustige locatie. Direct aan het meer met een mooi uitzicht en vriendelijke medewerkers.

Er is een mooie speeltuin en een midgetgolf aanwezig. Douches en toiletten waren schoon maar weinig privacy want het is een algemene ruimte waar je buiten de douche moet omkleden.

Het restaurant doet meer aan als een chinees, hoewel het eten prima is vonden wij het erg ongezellig.

Dicht bij diverse stadjes.

Zeker een aanrader.

Mooi gelegen aan een meer

Michel
6-9-2013

Prima strand, zeker met kleine kinderen en mooi weer. Restaurant niet geprobeerd. Sanitair voldoet. Er zijn diverse veldjes met ruime plekken maar zonder afbakening dus weinig privacy.

Fantastische plek

Wouter
21-7-2012

Mooie kleinschalige camping. Ligt aan mooi meer en schitterend natuurgebied!! Sanitair is oud maar wel redelijk schoon. Eten koken mogelijk en wassen ook. Aardig personeel. Speeltuintje voor kinderen. Vissteiger is mooi en maakt het vissen makkelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Movanta in Hult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Movanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Movanta scoort een 7.82 uit 10 op basis van 4 reviews.