We hebben een aantal aanbieders voor Hult voor je op een rij gezet:

vakantie Hult

We hebben een aantal aanbieders voor Hult voor je op een rij gezet:

Reviews over Hult

Leuke camping, met prachtig meer.

Michiel Ullers,
    26-9-2016

Leuke camping, met prima plaatsen. Sanitair is ok, maar wel wat gedateerd, maar prima op zich en schoon. Het meer is geweldig om te zwemmen. Schoon water en prima rustig aflopend voor de kinderen. Veel te doen in de buurt (o.a. natuurgebieden om te wandelen en fietsen). Eskjo als stad is op 10 km en daar is alles. Leuk voor een week om te staan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooi plekje

olgavanwitzenburg,
    31-7-2014

een prima camping op een rustige locatie. Direct aan het meer met een mooi uitzicht en vriendelijke medewerkers.

Er is een mooie speeltuin en een midgetgolf aanwezig. Douches en toiletten waren schoon maar weinig privacy want het is een algemene ruimte waar je buiten de douche moet omkleden.

Het restaurant doet meer aan als een chinees, hoewel het eten prima is vonden wij het erg ongezellig.

Dicht bij diverse stadjes.

Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi gelegen aan een meer

Michel,
    6-9-2013

Prima strand, zeker met kleine kinderen en mooi weer. Restaurant niet geprobeerd. Sanitair voldoet. Er zijn diverse veldjes met ruime plekken maar zonder afbakening dus weinig privacy.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische plek

Wouter,
    21-7-2012

Mooie kleinschalige camping. Ligt aan mooi meer en schitterend natuurgebied!! Sanitair is oud maar wel redelijk schoon. Eten koken mogelijk en wassen ook. Aardig personeel. Speeltuintje voor kinderen. Vissteiger is mooi en maakt het vissen makkelijk.

Gereisd met partner in juli 2012
Hult scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews