Reviews over Hok

Zeer mooi park!

M&M,
    7-9-2015

Goed onderhouden park, vriendelijk personeel. Huisje viel een beetje tegen. Donker, 1 slaapkamer (huisje voor 4 personen) waardoor de slaapbank in de woonkamer gebruikt moest worden, geen magnetron of oven. Wel hele mooie badkamer, goede bedden en mooi terras buiten. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin en pingpongtafel. Park is autovrij. De TV had vaak slechte ontvangst, WIFI alleen bij de receptie met ingewikkelde codes. Personeel is bijzonder vriendelijk. Voertaal is Duits, men spreekt ook Engels op verzoek. Geen campingwinkel, wel broodjes af te halen bij de receptie. Park ligt afgelegen maar wel mooi. Kanotocht op de rivier is aan te bevelen.