Vakantiepark Isaberg

Tonen op kaart

38 reviews over Vakantiepark Isaberg

• 2019
    9Anne en Lammy15-09-2019

Een aanrader voor zomer en winter.

Prima ontvangst bij de receptie. Geweldig mooi park en huisjes. Huisje netjes schoon, prima bedden. Alles aanwezig. Ligging huisjes mooi verspreid op het park, behoorlijk hoogte verschil. Op het park alles aanwezig, klimpark rodelbaan en meer speeltoestellen. Groot meer meer met bootverhuur etc. Voor winterdag is er een groot skigebied. Echt niks mis mee.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ash14-08-2019

Heerlijk!

Ruim opgezet vakantiepark aan een berg. De huisjes zijn ruim genoeg voor 2 volwassen en 1 kind. De twee slaapkamers hebben beiden een stapelbed, waarbij het onderste deel van één van de stapelbedden een twijfelaarformaat heeft. Het huisje is schoon opgeleverd en er is wifi aanwezig. Er is veel te doen op het park (minigolf, rodelbaan, obstacle-course, boomtoppenadventure -> let op: als gast krijg je geen korting op deze activiteiten), er zijn veel wandelpaden in de omgeving en het fijne strandje aan het meer (zwemmen, suppen, varen) is goed te bereiken middels een wandelpad onder de weg door. Daarnaast is er genoeg te doen en te bezichtigen in de omgeving (binnen anderhalf uur rijden). De receptie is vriendelijk, maar zakelijk/afstandelijk (bij uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was, maar of we alles betaald hadden).

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Tina25-08-2017

Volop activiteiten in prachtige omgeving

Geweldig knus gerenoveerd chalet voor 4 personen, service bij receptie en in restaurant erg gastvrij, volop (betaalde) activiteiten zoals klimmen, mountainbike, watersport, wandelen. Leuk strandje aan prachtig meer met springkussen in water en glijbaan. Als je van mooie natuur houdt kun je hier je hart ophalen, prachtige wandelingen gemaakt, veel klimmen en dalen. Kinderen vermaakten zich prima in hele leuke speeltuin.

Activiteiten in de buurt zijn meer op jongere kinderen (tm 8) gericht, bij slecht weer moet je flink eind reizen voor 'vermaak'. Activiteiten op park zijn niet goedkoop, wel goed begeleideling!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Wilma18-08-2017

Mooi park met veel sportieve mogelijkheden.

Wij hadden onze eigen mountainbikes mee. Er zijn veel routes uitgezet en er is een bikepark. Mooie speeltuin en een meer waar gezwommen kan worden met een glijbaan en trampoline in het water. Je kunt kajaks, kano's en waterfietsen huren. Ook zijn er veel wandelingen uitgezet. In Hestra (2 km) is een goede supermarkt en een pizzeria/grill. Jönkoping is een leuk stadje op een uurtje rijden. Huisjes zijn klein maar leuk ingericht. Bedden zijn niet al te best. Een leuk park waar je je prima een week kunt vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7P01-08-2017

Prima

Ons laatste bestemming van een rondreis Noorwegen/Zweden. Wifi net genoeg(wij zaten aan buitenzijde park) Huisje ok. Schoon en functioneel. Wij konden naar het moosepark ivm 'gratis kaarten' maar ik zou er nooit voor betalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Bertine21-08-2016

Geweldig park!

Dit was de eerste bestemming van onze reis door Zweden. We kwamen met de boot aan in Gotenborg en hebben voordat we bij Isaberg aan kwamen nog een tussenstop gemaakt bij de grootste supermarkt Gekas. Dit was leuk om te zien er stonden toen wij naar buiten kwamen mensen in de rij om naar binnen te mogen. De boodschappen zijn hier goedkoper en je kunt er werkelijk alles kopen. Onze kinderen hebben zich (3 en 6 jaar) heerlijk vermaakt in de mooie speeltuin op Isaberg. Lekker wandelen en zwemmen in het meertje zijn ook mooie herinneringen. Er is een duikplank en een trampoline in het meertje. Je kunt er ook lekker varen. Het Moosepark viel ons wel tegen. Het is wel leuk om te gaan kijken, wij kregen vrij toegang. Er waren 8 elanden die je achter een hekwerk kunt bewonderen. Verder zijn wij ook nog naar Jonkoping geweest. Leuke stad. Je kunt hier ook de omgeving per mountainbike verkennen. Het huisje was prima. Ze zijn gerenoveerd en we hadden een mooi terras. Kortom een goed begin.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 7Marjon14-08-2016

Prachtig, groen park met veel activiteiten.

Wij waren met kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Voor elk wat wils, klimpark, grote speeltuin, meertje ( te bereiken via tunneltje onder de weg), elandpark, wandelingen, mountainbiken. Wij zaten in huisje Räven, hoog op de berg. Klein huisje, maar het had alles wat we nodig hadden. Restaurant in het park is prima, wel wat prijzig, maar dat is heel Zweden. Supermarkt Tempo in Hestra heeft alles. In het verderopgelegen Gislaved is een grote Ica (soort Albert Heijn), die heeft echt alles.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Brigitte03-08-2014

Een oase van rust, en toch talloze activiteiten

Een week verbleven met twee kinderen van 11 en 14 jaar. We hebben ons prima vermaakt op het park en aan het meer. Er zijn verschillende mooie wandelroutes vanaf het park, vanaf 2,5 km. Elandenpark valt tegen, maar er wordt bij de receptie ook gezegd dat er maar twee elanden aanwezig zijn en ze vragen dan heel nadrukkelijk of je er toch wel heen wil (kost €6 pp). Ze lagen goed verstopt, maar we hebben ze gezien. Huisje Uttern is prima, groot genoeg, nergens op mis gepakt (behalve tuinsetje misschien, er staat alleen een klein bankje). Leuke uitjes in de buurt, supermarkt op 5 min. met de auto, dicht bij de snelweg waar wij geen hinder van hebben ondervonden. Het meer is te bereiken via een tunneltje onder de weg door. Broodjesservice bij de receptie is top,als het op is wordt er meer gebakken. 1 x gegeten in het restaurant, was ook prima. De mensen zijn echt zo vriendelijke allemaal !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7jerbas197703-08-2014

Prima onderkomen

We zaten in een van de gerenoveerde huisjes. Het huisje was wat klein maar prima qua inrichting.We zaten boven in het park maar ik vond de weg onderaan het park wel erg storend. Voor kinderen is het een walhalla met de prachtige speeltuin en boomklim avonturen. Elandenpark vond ik zelf erg tegenvallen (2 elanden die erg goed verstopt zitten) Meertje is prima maar ook weer aan die drukke weg..

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Mark Meulman13-09-2012

Geweldige tijd

Mooi vakantiepark! Ligging is prachtig. Er beginnen vele wandelwegen op het park. Mensen van de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Meeste activiteiten zijn toch wel in de maanden juli/augustus. In het naseizoen moet je goed plannen wat je wilt en kunt doen. Ons huisje (Raven) was nog in een zeer goede staat. Niet het nieuwste, maar nog zeer perfect. Weinig last van de weg-26 gehad. Zaten namelijk helemaal bovenin.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2012

5 tips over Vakantiepark Isaberg

• Peet, 03-10-2019

Op aanraden van de receptie zijn we naar rose garden gegaan. Het is Chinees ongeveer 14 euro per persoon. Alles in één.

• Leonard, 08-07-2012

Bezoek het Moose park! Elanden in het park aan de overkant van de weg.

• Mark Meulman, 13-09-2012

Vele wandelwegen en natuurreservaten in de omgeving en zeer groot meer voor allerlei activiteiten( Vissen/kanoen/zwemmen)

1 vraag over Vakantiepark Isaberg

• barbaravandijk, 23-06-2015

Wegen van Göteborg naar Isaberg

Wie kan mij iets vertellen over de wegen ? Ik ben namelijk geen held in de bergen. Een beetje heuvel durf ik wel aan.

Vakantiepark Isaberg info

• Aantal sterrenstersterster