7,5

39 reviews over Camping Habo Camping & Stugby in het Nederlands

Heerlijk geslapen

Linda
26-5-2019

Wij sliepen in een van de stuga’s. Goede bedden en een fijn huisje. Voldoende wc’s en een kookgelegenheid. Wij waren onderlakens vergeten, maar dat was geen probleem. Die kregen we. 500m naar het meer met heerlijk zand en water. Op de achtergrond hoor je ietwat de weg, maar voor ons totaal niet storend.

Gereisd Met partner in juli 2018

een echte familiecamping!

C.v.d. woestijne Martens
3-2-2019

Komen meerdere malen per jaar op deze camping! Zomer met de tent en 's winters in een stuga. Altijd een vriendelijk onthaal . Een prachtige omgeving voor fiets, wandel en autotochtjes. Op 50 meter afstand het Vattermeer waarin men heerlijk kan zwemmen.'s Avonds een gezellig kampvuur .Of een elanden safaritocht Een aanrader ... zeker met kleine kinderen.

Gereisd Met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

K Verbeek
3-2-2019

Heel veel rust en vlakbij een groot meer waar je in kunt zwemmen.. Supermarkt in de buurt (ook op fietsafstand) en vlakbij jonkoping dat echt een leuke stad is. De camping is eenvoudig maar prima als je van de natuur houdt.

Tegenvaller

Inez Zuidema
9-9-2018

Deze camping ligt bijna aan het einde van een doodlopende weg. De camping is verdeeld in vier veldjes. 1 aan de linkerkant van het pad en drie aan de rechterkant van het pad.Wij hadden het middelste veld recht tegenover de speeltoestellen. Er zijn twee sanitaire voorzieningen op de camping. Voor bij de receptie een net gebouw, maar 's avonds is er geen warm water meer. Achter op de camping zijn twee units geplaatst. Het toilet in de unit was nog wel te doen, maar het douchen, dat was echt improviseren. Je kon douchen in een hokje van ongeveer 65 bij 65 centimeter achter een douche-gordijn. Uit- en aankleden in een gemeenschappelijke ruimte. Ben niet preuts, maar vond het wel vervelend. Het was al tijden erg droog in Zweden, daardoor was het gras ook erg dor, eigenlijk stonden we in een grote zandbak. Omdat deze camping toch tegen viel, zijn we na twee nachten toch weer verder getrokken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Eigenaren wel vriendelijk en behulpzaam

Leo van Zanten
10-8-2018

Plaatsruimte voldoende, verkeer op hoofdweg en treinverkeer wat vooral s’nachts erg hinderlijk was. Verder wel ok. Gaan niet snel terug

Gereisd Met partner in juli 2018

Afknapper

Ruud & Ilse
7-8-2018

Deze camping viel erg tegen; zeer krappe plekken, rommelig, sfeerloos en een beetje gedateerd. Er is sanitair achter op het terrein in wagens en de douches worden alleen afgesloten door een gordijn! Voor op de camping zijn ook toiletten en douches die wel afsluitbaar zijn, maar het water was niet warm. Weg was overigens ook goed hoorbaar. Voor ons een eenmalig bezoek; we zijn toch campings gewend waar het beter toeven is, daarom eerder vetrokken dan gepland. Eigenaar was overigens wel vriendelijk en de WiFi bij de receptie was volgens onze kinderen erg goed.

Ideale familiecamping

Familie Etten
29-7-2018

Logisch ingedeelde camping, voorzien van kinder speelplaatsen. Douchen is gratis, sanitair ziet er verzorgd uit. Ze hebben er een speciaal ingerichte badkamer voor kinderen met zowel een badje als een douche, ideaal! Wifi is gratis,echter is dit beperkt tot het hoofdgebouw en met geluk op wat campingplaatsen die er dicht naast zitten. Verse bolletjes/broden kun je een dag van te voren bestellen,tevens kun je er s avonds terrecht voor een frietje met hamburger. Vooral die laatste is echt een aanrader!

Het meer met zandstrand zit op 150 meter lopen, ook dit is een pluspunt!

Wasmachine en droger zijn aanwezig, echter is er van elk maar 1 wat niet ontzettend handig is.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Kleine gemoedelijke camping in Zweden

Hje van Heesch
14-7-2018

Hele fijne gemoedelijke camping, de eigenaar spreekt meerdere talen en weet van alles over de omgeving. We konden tijdens ons verblijf niet meer mee op elandensafari maar hij wist waar we ze zelf konden gaan spotten😀 Sanitair wordt goed schoon gehouden en de campingplaatsen zijn ruim, wij vonden deze camping een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Mirjam
7-8-2017

Vlakbij het Vattern meer, mooie omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk plekje

Hanneke en Mariëtte
17-9-2016

Wat een gastvrije ontvangst! We kwamen aan in een drukkere periode maar we konden makkelijk een leuk plekje vinden. Wel jammer dat er auto's op de plek staan, dat maakt de ruimte wat krap. Zo zaten we ingebouwd tussen en auto van de buren en een giga camper. Maar toch, een fijne, goed verzorgde en rustige camping vlak bij een klein strandje. De omgeving is prachtig. We kregen goede informatie over fiets en wandel mogelijkheden en hebben in 4 dagen veel gezien. Habo kirche is een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Habo Camping & Stugby in Habo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Habo Camping & Stugby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.