Camping Mycklaflons

Camping Mycklaflons

28 reviews over Camping Mycklaflons in het Nederlands

Prima camping voor een goede prijs

Miriam R.
9-8-2018

Een zeer rustige natuurcamping in Pippi Langkous gebiedmet uitzicht op een schitterend Zweeds meer, waar je in kunt zwemmen.

De Nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

Caming wordt nog steeds verder opgeknapt. Sanitair is schoon en redelijk toegankelijk voor mensen met een fysieke beperking. Op de camping is een eenvoudig restaurant/snackbar met voornamelijk Nederlandse gerechten.

Je kunt er ' smorgens afbakbroodjes kopen.

Eksjõ is een leuk stadje vlakbij met voldoende inkoopmogelijkheden. In de omgeving kun je fantastisch wild spotten.

Leuke camping aan een prachtig meer

Esther
5-8-2018

Mooie rustige camping aan een prachtig meer.

Erg gastvrij.

Iedere ochtend lekkere verse broodjes en een klein restaurant waar je lekker kunt eten.

Zweedse rust

Monique
27-7-2018

Een camping aan een prachtig helder meer.

Klein maar gemoedelijk.

Zeer vriendelijke campinghouders.

Elke ochtend verse broodjes op bestelling.

Niet zover van Eksjo waar je boodschappen kunt doen.

Vanuit de camping genoeg uitjes om te doen bv Skuragata kloof

Ik ben blij dat ik voor deze camping heb gekozen.

Mark Daenen
10-6-2018

Vriendelijk ontvangst. Geen grote luxe-camping, maar alles is aanwezig.

Prima camping op prachtige locatie

Marc
16-8-2017

Camping Mycklafons ligt op een prachtige locatie aan de rand van een meer. De camping is met 40 plaatsen niet groot maar lekker knus en rustig. Plaatsen zijn verschillend van grootte, voor ons ruimte genoeg voor een niet te kleine caravan met voortent en een vis-a-vis-tent voor onze zonen. De eigenaren zijn vriendelijk en helpen waar nodig met alles. Het sanitair is wat gedateerd maar wordt goed schoon gehouden, er zijn voldoende toiletten en douches. Eigenlijk zouden we nog een camping verder trekken, maar liever bleven we op Mycklaflons. Heerlijk gezwommen in het meer en lekker in de omgeving gewandeld. Op de camping is een eenvoudig restaurant waar het goed eten is tegen een schappelijke prijs. Met onze zonen van 15 en 17 hebben we ons op de camping en in de omgeving 12 dagen prima vermaakt. En last but not least: de prijs.........voor nog geen 24 euro per nacht , 4 personen inclusief electriciteit. Wij zijn in de afgelopen 31 jaar geen camping tegen gekomen met deze prijs/kwaliteit/comfort-verhouding! Top!

wat een heerlijke plek

christine en wim
13-8-2017

Als je, in de periode dat wij er waren rust, lekker eten, en geen vermaak wil zoekt, moet je hier zijn. Vriendelijke mensen en een pracht omgeving aan het mooie meer. Een aanrader. Sanitair was schoon en werd bijgehouden. We komen terug!

Gezellige, kleine camping aan mooi meer.

Familie Van der Togt
12-8-2017

Mycklaflons ligt aan een mooi, schoon meer in een prachtige omgeving. Ze hebben een eigen strandje waar je lekker kan liggen en kan zwemmen. Vanaf de camping kan je direct wandelen in de natuur. De plekken zijn ruim en redelijk vlak. De beheerders van de camping en het restaurant zijn behulpzaam en doen hun best om het je naar de zin te maken en dat is gelukt! Wij hebben een prima vakantie gehad.

In het restaurant kan je tegen schappelijke prijzen lekker eten en tevens broodjes bestellen. Het sanitair is wel wat verouderd, maar is wel schoon.

Doordat de beheerders Nederlands zijn, zie je ook veel Nederlandse gezinnen met kinderen op deze camping. Speciaal voor de camping gasten was er een "spookwandeling" georganiseerd en die was leuk voor jong en oud. Wij hadden dit jaar droog weer en geen last van muggen. Het koelde 's avonds wel flink af. Wij raden deze camping zeker aan.

Kleine camping aan meer

Nante
7-8-2017

Camping ligt erg mooi, in de bossen en aan een meer. Vlakbij Eksjo, Vimmerby en mooie natuurparken.

De camping heeft iets van 40 plekken op een beperkt oppervlak. Daardoor staat het al snel erg vol met tenten en caravans. Toen we arriveerden dachten we dat er weinig sanitair was, maar uiteindelijk heb ik bijna nooit hoeven wachten. Er wordt veel geschreven over vies sanitair op zoover. Daar kan ik me niet in vinden. Het wordt 2x per dag schoongemaakt en ziet er netjes uit. Een schoonloopmat bij de ingang van de toiletten zou wel helpen om het gras buiten te houden.

De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant op de camping wordt goed bezocht. Er zijn dagelijks verse broodjes te krijgen.

Enige minpunt vond ik de aanwezigheid van een groep duidelijk aanwezige, luidruchtige en vaak gillende tieners. Die leken enigszins verdwaald op deze Nederlandse familiecamping. Er is dan ook weinig voor deze groep te doen.

Fantastische plek

Ronald en wanda kluft
7-7-2017

Heerlijke camping aan het schoonste meer van heel zweden en een fantastisch uitzicht vriendelijke mensen en heerlijk eten bedankt ben en hannie en roland

Om ieder jaar weer ff terug te komen!

Eric
24-6-2017

Relatief vroeg in het vakantieseizoen kan je hier en authentieke Zweedse traditie meemaken! Het bekende midzomerfeest wordt hier gevierd met zang, dans en muziek! Als perfecte aanvulling kan je dan ook nog eens heerlijk genieten van een uitgebreid buffet! Voor ons een reden om hier ieder jaar weer even terug te komen!

Camping Mycklaflons 8.02 10 28 .