Weer vandaag3°-9°

28 reviews over Camping Mycklaflons in het Nederlands

Niet aan te raden.

Fam. Muller,
3-9-2018

Mooi gelegen camping. Echter niet aan te raden om laat ih seizoen te gaan. Restaurant was dicht (is nl niet van de campingeigenaar), broodjesservice was er (dus) niet, en het sanitair is in onze hele week verblijf maar 1 keer gereinigd. Oud, maar vooral erg vies sanitair. Heel erg slecht verlichte camping, pikdonker als je naar de wc moet. Kinderen kunnen niet alleen. Wij sliepen in de ingerichte safaritent, laat ih seizoen errug koud ('s nachts 5 graden, gelukkig zorgde de eigenaar nog voor een kleine radiator). Onze laatste dag waren we vrijwel de enige campinggast. Ligging aan t meer is mooi maar er ligt wel een weg tussen (met niet veel verkeer maar die er rijden, rijden heel erg hard). Al met al nog veel te verbeteren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor een goede prijs

Miriam R.,
9-8-2018

Een zeer rustige natuurcamping in Pippi Langkous gebiedmet uitzicht op een schitterend Zweeds meer, waar je in kunt zwemmen.

De Nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

Caming wordt nog steeds verder opgeknapt. Sanitair is schoon en redelijk toegankelijk voor mensen met een fysieke beperking. Op de camping is een eenvoudig restaurant/snackbar met voornamelijk Nederlandse gerechten.

Je kunt er ' smorgens afbakbroodjes kopen.

Eksjõ is een leuk stadje vlakbij met voldoende inkoopmogelijkheden. In de omgeving kun je fantastisch wild spotten.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuke camping aan een prachtig meer

Esther,
5-8-2018

Mooie rustige camping aan een prachtig meer.

Erg gastvrij.

Iedere ochtend lekkere verse broodjes en een klein restaurant waar je lekker kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zweedse rust

Monique,
27-7-2018

Een camping aan een prachtig helder meer.

Klein maar gemoedelijk.

Zeer vriendelijke campinghouders.

Elke ochtend verse broodjes op bestelling.

Niet zover van Eksjo waar je boodschappen kunt doen.

Vanuit de camping genoeg uitjes om te doen bv Skuragata kloof

Gereisd met partner in juli 2018

Ik ben blij dat ik voor deze camping heb gekozen.

Mark Daenen,
10-6-2018

Vriendelijk ontvangst. Geen grote luxe-camping, maar alles is aanwezig.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Prima camping op prachtige locatie

Marc,
16-8-2017

Camping Mycklafons ligt op een prachtige locatie aan de rand van een meer. De camping is met 40 plaatsen niet groot maar lekker knus en rustig. Plaatsen zijn verschillend van grootte, voor ons ruimte genoeg voor een niet te kleine caravan met voortent en een vis-a-vis-tent voor onze zonen. De eigenaren zijn vriendelijk en helpen waar nodig met alles. Het sanitair is wat gedateerd maar wordt goed schoon gehouden, er zijn voldoende toiletten en douches. Eigenlijk zouden we nog een camping verder trekken, maar liever bleven we op Mycklaflons. Heerlijk gezwommen in het meer en lekker in de omgeving gewandeld. Op de camping is een eenvoudig restaurant waar het goed eten is tegen een schappelijke prijs. Met onze zonen van 15 en 17 hebben we ons op de camping en in de omgeving 12 dagen prima vermaakt. En last but not least: de prijs.........voor nog geen 24 euro per nacht , 4 personen inclusief electriciteit. Wij zijn in de afgelopen 31 jaar geen camping tegen gekomen met deze prijs/kwaliteit/comfort-verhouding! Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

wat een heerlijke plek

christine en wim,
13-8-2017

Als je, in de periode dat wij er waren rust, lekker eten, en geen vermaak wil zoekt, moet je hier zijn. Vriendelijke mensen en een pracht omgeving aan het mooie meer. Een aanrader. Sanitair was schoon en werd bijgehouden. We komen terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige, kleine camping aan mooi meer.

Familie Van der Togt,
12-8-2017

Mycklaflons ligt aan een mooi, schoon meer in een prachtige omgeving. Ze hebben een eigen strandje waar je lekker kan liggen en kan zwemmen. Vanaf de camping kan je direct wandelen in de natuur. De plekken zijn ruim en redelijk vlak. De beheerders van de camping en het restaurant zijn behulpzaam en doen hun best om het je naar de zin te maken en dat is gelukt! Wij hebben een prima vakantie gehad.

In het restaurant kan je tegen schappelijke prijzen lekker eten en tevens broodjes bestellen. Het sanitair is wel wat verouderd, maar is wel schoon.

Doordat de beheerders Nederlands zijn, zie je ook veel Nederlandse gezinnen met kinderen op deze camping. Speciaal voor de camping gasten was er een "spookwandeling" georganiseerd en die was leuk voor jong en oud. Wij hadden dit jaar droog weer en geen last van muggen. Het koelde 's avonds wel flink af. Wij raden deze camping zeker aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Kleine camping aan meer

Nante,
7-8-2017

Camping ligt erg mooi, in de bossen en aan een meer. Vlakbij Eksjo, Vimmerby en mooie natuurparken.

De camping heeft iets van 40 plekken op een beperkt oppervlak. Daardoor staat het al snel erg vol met tenten en caravans. Toen we arriveerden dachten we dat er weinig sanitair was, maar uiteindelijk heb ik bijna nooit hoeven wachten. Er wordt veel geschreven over vies sanitair op zoover. Daar kan ik me niet in vinden. Het wordt 2x per dag schoongemaakt en ziet er netjes uit. Een schoonloopmat bij de ingang van de toiletten zou wel helpen om het gras buiten te houden.

De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant op de camping wordt goed bezocht. Er zijn dagelijks verse broodjes te krijgen.

Enige minpunt vond ik de aanwezigheid van een groep duidelijk aanwezige, luidruchtige en vaak gillende tieners. Die leken enigszins verdwaald op deze Nederlandse familiecamping. Er is dan ook weinig voor deze groep te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek

Ronald en wanda kluft,
7-7-2017

Heerlijke camping aan het schoonste meer van heel zweden en een fantastisch uitzicht vriendelijke mensen en heerlijk eten bedankt ben en hannie en roland

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mycklaflons in Eksjö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mycklaflons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.