Camping Eksjo

1 review over Camping Eksjo in het Nederlands

Als doortrekcamping redelijk geschikt

Bert
8-8-2010

Camping Eksjo is een grote camping met veel vaste gasten. Ligging aan een groot meer is goed, ook voor de kinderen is een leuke speeltuin + minigolfbaan aanwezig. Het sanitair is erg verouderd, en dient nodig vernieuwd te worden. Het was echter wel redelijk schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eksjo in Eksjö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eksjo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.