Sorteren

Reviews over Bellö

Droomhuis in Smaland

Daan
    27-8-2008

In het kleine dorpje Bello, verhuurt Junette Carlson dit prachtige huis. Zelden een huis gehuurd dat zo smaakvol en compleet is ingericht. De slaapkamers zijn erg ruim en behalve heerlijke boxsprings staat er ook overal een houtkachel. Er is overigens ook centrale verwarming.

Ook buiten is het een feest: de grote tuin, met half- overdekte veranda, grenst direct aan een meer en er liggen een roeiboot en kano klaar. In de schuur staan 4 fietsen, een barbecue, brandhout en tuinset. Er is zelfs een visvergunning. Het dorpje Bello stelt zelf verder niet zo veel voor, maar op 300 m. van het huis is de badplatz en een sportveld.