Camping Ristafallet

Meer camping info

30 reviews over Camping Ristafallet

• 2019
    9jan en ineke16-10-2019

Een camping om jaarlijks te bezoeken!

Niet de eerste keer dat we op deze camping komen en we zijn nog steeds er erg enthousiast over! Mooie ruime plekken, verzorgde grasmat. Schoon sanitair en gratis warme douches! Zeer attente eigenaars die je goede tips geven over de omgeving. Heerlijke zweedse wafels in het bijbehorende restaurantje! Een aanrader!! In het service gebouw staat een wasmachine en droger! Alles is aanwezig voor een fijn verblijf daar! We hopen volgend jaar er weer terug te komen!!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Marco25-08-2019

Redelijke camping op een geweldig mooie plek.

Bedoeling was om hier een aantal dagen te blijven en te kijken of er hengelsport mogelijk heden waren. Helaas was er op de camping geen informatie te krijgen. Medewerkers kwamen niet verder dan dat je een vergunning via internet moest kopen maar zelfs de website waar dit moest gebeuren kon of wilde men blijkbaar niet vertellen.. De wifi op de camping is ronduit 'ruk' en de prijs van de overnachtingen is naar Zweedse begrippen behoorlijk hoog. De ligging van camping is ronduit fantastisch maar daar is alles wel mee gezegd. De faciliteiten op de camping zijn redelijk maar ook niet meer dan dat. Heb veel betere gezien in Zweden tegen veel lagere prijzen. Kortom, een hele mooie camping die helaas iets te weinig biedt voor hetgeen je betaalt.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Ineke11-07-2018

geweldig!

Een super mooie camping! Prachtige ruime plaatsen met de mogelijkheid om aan de rivier te staan. Vanaf de camping zie en hoor je de waterval! Een mooie bijkomstigheid op deze camping! Bijzonder vriendelijke eigenaars die je altijd willen helpen en goede tips hebben voor uitstapjes. . Goed sanitair, ruime en warme douches en de mogelijkheid om te wassen en te drogen. Keuken goed ingericht en schoon! In het restaurant worden heerlijke wafels geserveerd maar kun je ook heerlijk (betaalbaar) eten! Ook in de winter is de camping open en is de waterval bevroren. We hebben dit niet zelf meegemaakt maar de enthousiaste verhalen van het personeel zeggen genoeg! Het pelgrimspad van ST.Olaf loopt langs de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9gdj roelofs29-07-2017

prachtig gelegen, gemoedelijke camping

goede camping, met vrije douches, kookgelegenheid, restaurant, goed onderhouden, Nederlandse eigenaars

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Sicco20-08-2015

Geweldig

Bijzonder gastvrije camping. Vriendelijke ontvangst, ongelooflijk mooie locatie, uitstekend sanitair. Men was zeer behulpzaam met het uitzoeken van uitstapjes in de omgeving. Goede service in restaurant. Enige "minpuntje": de wifi werkt alleen in en rond het restaurant/de receptie

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9verstraate19-07-2015

Geweldig

Schitterend gelegen aan de oever van de rivier met vlakbij een imposante waterval. Wij verbleven er 29 en 30 mei, slechts 2 nachten op weg naar de Noordkaap . Een aanrader om hier langer te verblijven. Ruime plaatsen met veel privacy en heerlijk rustig, mede dankzij de tijd van het jaar misschien. Van de eigenaar het advies gekregen om 's morgens in de buurt rond te rijden om elanden te spotten, en die hebben we ook gezien! Helaas was het restaurant nog niet geopend voor het diner, wat begrijpelijk is om deze tijd. Kortom een aanrader en niet alleen omdat de eigenaren Nederlanders zijn.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Evelien en Ruud van der Bliek26-06-2015

Uitstekende camping in een mooie omgeving

Een camping zoals die moet zijn. Mooie grasvelden, compact en een geweldige ligging. Geen woud van grote stacaravans die er het hele seizoen staan. De camping ligt direct bij een mooie waterval die goed te bereiken is. Sanitair is eenvoudig maar goed. Er is een restaurant dat verrassend mooie gerechten serveert. De omgeving rechtvaardigt een wat langer bezoek. Toplocatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9j_valkenburg22412-09-2014

Prachtige camping en omgeving

Het geruis van de beek, het geklater van de waterval. Je hoort het continue, je kan het niet uitzetten, maar wij vonden het rustgevend. Er zijn maar weinig plekken waar je je tent zo dicht bij het water kunt zetten (rotsharingen meenemen aub :) ). De waterval is op een aantal meters van de camping en is een toeristische trekpleister. De 'toeristen' kunnen, als ze willen, over de camping naar de waterval wandelen. Dat is niet storend. Het heeft wel iets gezelligs. De sociale controle is goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je spulletjes. De wijde omgeving is ook schitterend. Ik noem de wintersport/mountainbike walhalla Are. De camping: Eigenaren zijn top en behulpzaam. Sanitair is goed en schoon. Eenvoudige maaltijden te koop in het restaurant en op het terras heb je een prachtige uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Henk en Jeannette20-09-2012

Mooie compacte camping op een super locatie

Slechts vier dagen zijn we hier geweest, maar het was goed toeven op deze plek. Ruime plekken, goed sanitair en ja.... die waterval. Voor de film "Ronja de roversdochter" zijn hier opnames gemaakt. Prachtig. En de eigenaars (Nederlands) zijn zeer attent en behulpzaam.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Anneke Scholten04-08-2012

Geweldige plek bij de waterval!

De ligging van de camping is uitstekend, de waterval indrukwekkend. Vanaf het terras bij het restaurant een prachtig uitzicht o de stroomversneling in de rivier. De camping ligt vlakbij de E14, maar zo dat je niets van het verkeer hoort. Je kunt dus vele kanten uit in de schitterende omgeving. Er is veel te doen. Jan en Mathilde zijn heel gastvrij. Het is één van de weinige campings in Zweden waar je niet apart hoeft te betalen voor koelelementen of de douche. Ze waren ook zorgzaam toen onze zoon ziek werd. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Camping Ristafallet info