Géén boekingskosten

Ristafallet

ZwedenJämtlandsUndersaker

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ristafallet voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 31 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 31 reviews
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Ristafallet

• 9Jan hofman01-12-2022

Fantastisch!

Eigenlijk alleen pluspunten!

• 8Fam.A & Gr Finnema -Noordmans07-10-2022

dit is een prachtige schone camping en gastvrii

Wij zijn hier al meerder keren een paar nachten op door reis geweest ,de laatste keer in Juni 2019 ,toen daarna kwam de pandomie en in 2022 was ons de diesel olie te duur om er een echte trek vakantie van te maken ! dus minder Km's gereden ,we missen het wel en hopen toch het vogend jaar nog een keer bij jullie mooie camping langs te komen !! we hebben fijne herinneringen aan jullie camping en gast vrijheid Gr Anne & Griet .Finnema Wommels.

• 9jan en ineke16-10-2019

Een camping om jaarlijks te bezoeken!

Niet de eerste keer dat we op deze camping komen en we zijn nog steeds er erg enthousiast over! Mooie ruime plekken, verzorgde grasmat. Schoon sanitair en gratis warme douches! Zeer attente eigenaars die je goede tips geven over de omgeving. Heerlijke zweedse wafels in het bijbehorende restaurantje! Een aanrader!! In het service gebouw staat een wasmachine en droger! Alles is aanwezig voor een fijn verblijf daar! We hopen volgend jaar er weer terug te komen!!

• 7Marco25-08-2019

Redelijke camping op een geweldig mooie plek.

Bedoeling was om hier een aantal dagen te blijven en te kijken of er hengelsport mogelijk heden waren. Helaas was er op de camping geen informatie te krijgen. Medewerkers kwamen niet verder dan dat je een vergunning via internet moest kopen maar zelfs de website waar dit moest gebeuren kon of wilde men blijkbaar niet vertellen.. De wifi op de camping is ronduit 'ruk' en de prijs van de overnachtingen is naar Zweedse begrippen behoorlijk hoog. De ligging van camping is ronduit fantastisch maar daar is alles wel mee gezegd. De faciliteiten op de camping zijn redelijk maar ook niet meer dan dat. Heb veel betere gezien in Zweden tegen veel lagere prijzen. Kortom, een hele mooie camping die helaas iets te weinig biedt voor hetgeen je betaalt.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Ineke11-07-2018

geweldig!

Een super mooie camping! Prachtige ruime plaatsen met de mogelijkheid om aan de rivier te staan. Vanaf de camping zie en hoor je de waterval! Een mooie bijkomstigheid op deze camping! Bijzonder vriendelijke eigenaars die je altijd willen helpen en goede tips hebben voor uitstapjes. . Goed sanitair, ruime en warme douches en de mogelijkheid om te wassen en te drogen. Keuken goed ingericht en schoon! In het restaurant worden heerlijke wafels geserveerd maar kun je ook heerlijk (betaalbaar) eten! Ook in de winter is de camping open en is de waterval bevroren. We hebben dit niet zelf meegemaakt maar de enthousiaste verhalen van het personeel zeggen genoeg! Het pelgrimspad van ST.Olaf loopt langs de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9gdj roelofs29-07-2017

prachtig gelegen, gemoedelijke camping

goede camping, met vrije douches, kookgelegenheid, restaurant, goed onderhouden, Nederlandse eigenaars

• 10Sicco20-08-2015

Geweldig

Bijzonder gastvrije camping. Vriendelijke ontvangst, ongelooflijk mooie locatie, uitstekend sanitair. Men was zeer behulpzaam met het uitzoeken van uitstapjes in de omgeving. Goede service in restaurant. Enige "minpuntje": de wifi werkt alleen in en rond het restaurant/de receptie

• 10Eetgelegenheden
  • 9verstraate19-07-2015

Geweldig

Schitterend gelegen aan de oever van de rivier met vlakbij een imposante waterval. Wij verbleven er 29 en 30 mei, slechts 2 nachten op weg naar de Noordkaap . Een aanrader om hier langer te verblijven. Ruime plaatsen met veel privacy en heerlijk rustig, mede dankzij de tijd van het jaar misschien. Van de eigenaar het advies gekregen om 's morgens in de buurt rond te rijden om elanden te spotten, en die hebben we ook gezien! Helaas was het restaurant nog niet geopend voor het diner, wat begrijpelijk is om deze tijd. Kortom een aanrader en niet alleen omdat de eigenaren Nederlanders zijn.

• 8Evelien en Ruud van der Bliek26-06-2015

Uitstekende camping in een mooie omgeving

Een camping zoals die moet zijn. Mooie grasvelden, compact en een geweldige ligging. Geen woud van grote stacaravans die er het hele seizoen staan. De camping ligt direct bij een mooie waterval die goed te bereiken is. Sanitair is eenvoudig maar goed. Er is een restaurant dat verrassend mooie gerechten serveert. De omgeving rechtvaardigt een wat langer bezoek. Toplocatie.

• 10MALIN18-12-2014

UNDERBART