Sorteren

Reviews over Strömsund

mooi gelegen aan het meer

wilcon
    21-9-2014

Mooie omgeving, gezellige mensen. Prima uitvalsbasis om te wandelen of "de wildernis route" te doen.

Ruimte voor jezelf!

Petra Kuypers
    23-2-2011

We zijn er in maart en september 2010 geweest en nu gaan we dit jaar in maart weer terug voor te sleeën met de husky's. Ongelooflijk wat een liefde en plezier je van die beestjes terugkrijgt. We hebben al veel gereisd en veel gezien, maar dit is een echte aanrader! Je zet werkelijk een paar stappen terug naar de natuur en meer heb je niet nodig. Samen lekker rakkeren op de slee, 's middags je kampvuurtje en potje koken en als je wil een 2 daagse in een tipi tent. Als je dan 's avonds of de dag erop terug in het gastenverblijf aankomt besef je pas wat een voldoening je krijgt van zo'n avontuur. Het eten is enorm lekker wat de vrouwkes daar gereedmaken. Dankjewel Claudia en Aafkje.

De bedden, de gezellige houtkachel met een lekker pintje, het uitzicht en de ontbijttafel zijn allemaal dik in orde! We gaan 11 maart weer op met 'n groepje van 6 pers en we kijken er enorm naar uit! Heel mooie omgeving. Just Do It! Groetjes, Petra

Mooie ruime gemeente camping

George Spaan
    28-12-2009

Ten zuiden van Stromsund vlak aan de doorgaande weg een grote camping. Naast de camping een paar winkels. Sanitair was goed. Het plaatsje Stromsund was ten noorden van de rivier en alle gangbare winkels zijn daar aanwezig.

prachtige ligging

Guido Bakema
    27-4-2009

Jarvsand is een rustig en prachtig gelegen (heuvels, bos, meer) dorpje. De camping biedt prachtige campingplaatsen en goedkope tweepersoonskamers en een erg gezellige gemeenschapsruimte. Ook zijn er enkele blokhutten te huur. 's Winters sledehondentochten en andere winterse outdooractiviteiten.

een echte aanrader

J.v.Kooten
    8-3-2009

Zeer goede camping met nederlandse eigenaar, we hebben genoten van de omgeving en smorgens van de lekkere warme broodjes.

Strömsund scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews