Sorteren

Reviews over Hammerdal

Echt mooi en veel muggen.

Wim Hunneman
    16-9-2018

Even een zijweg nemen vanaf de hoofdroute en je komt terecht in een oase van rust. Een prettige ontvangst met duidelijke info in het Engels. En toen wij er waren, was er plaats genoeg. De camping is echt verrassend mooi. Aan de rivier heb je prachtige plaatsen. Het sanitair is functioneel en netjes. We voelden ons meteen thuis, totdat we 's avonds overvallen werden door de muggen. Met wat pijn in het hart zijn we de volgende ochtend vertrokken. Maar toch........ geweldige camping!

Verrassend

Toon
    20-3-2016

Bij de eerste aanblik is nodigde deze camping niet echt uit (voor ons) maar er was iets magisch waardoor we er véél langer zijn gebleven dan voorzien en op de terugweg na de wildernis route opnieuw zijn blijven plakken.

De camping is voornamelijk een doorreis camping, dwz over dag sta je er bijna alleen en tegen de avond loopt de camping vol met mobile homes die ook weer weg zijn na het ontbijt. Erg? nee niet echt, en de eigenaars maken het dubbel en dik goed.

Vriendelijk, open, behulpzaam, een grote familie.

Zeker een aanrader op weg naar het noorden of gewoon zoals wij om even te blijven.

Fantastische Plek!

Ruiter
    20-8-2012

Camproute 45 is een overzichtelijke, gezellige camping. Er zijn genoeg leuke plekken om te staan, aan de rivier, of op het tentenveld.

Ook zijn er leuke, knusse stugor (huisjes) te huur voor 2 of 4 personen.

Sanitair is nieuw, mooi gebouw met schone douches en toiletten. Leuk zijn de tipi's er staan er drie. In een ervan kan je de vuurpot aandoen en er gezellig zitten of bbq. Er zijn kano's te huur waarin je de mooie rivier waar de camping aan ligt kunt verkennen. Verder een heerlijke sauna en een zwembad (heel groot!) met duikplank. Prachtige omgeving waar veel te zien en te doen is. Veel genieten van de mooie, schone natuur!

Leuke, nette camping.

fam Q
    1-5-2011

Camp route 45!!! Zo heet de camping sinds vorig jaar. Erg leuke camping, mooi douce/toilet gebouw. Pas vernieuwd.

Mooie ligging, met een dorp op loopafstand, met redelijk groot assortiment en een heerlijk restaurant.

Wij hebben met twee kinderen een top vakantie gehad!!

mooi

ilse
    26-4-2011

camping is heel mooi goed sanitair mooie huisjes en zwemvijver