Géén boekingskosten

Sörmons Stugby

Vakantiepark
ZwedenJämtlandsFunäsdalen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Sörmons Stugby voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 21 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 21 reviews
  • 8.4Activiteiten
  • 8.6Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Sörmons Stugby

• 9MH21-08-2017

prima huisjes in een hele mooie omgeving

Voor de tweede keer hier geweest, deze keer een week, en nog niet uitgewandeld in deze mooie omgeving. Huisjes zijn prima. Kinderen spelen er lekker buiten. supermarkten dichtbij in Funasdalen. Wasmachine aanwezig. Vanwege de ligging dichtbij Funasdalen, is dit een uitstekende uitvalsbasis om de Funasfjallen wandelend of met mountainbikes te verkennen. Heel veel informatie over de activiteiten is in het huisje aanwezig. We willen nog wel een keer terug!

• 8Onderkomen
  • 9Annette26-07-2017

geweldige omgeving locatie, zeker aanrader

Dit was op onze rondreis door Zweden en Noorwegen ons 2e huisje (boot Kiel-Oslo, 1: IdreFjall, Idre, 2: deze locatie, 3: Trolltun Gjestegard, Dombas, 4: Veslestolen, Hemsedal). Dit huisje was echt het fijnste, een Zweeds knus huisje, maar wel met goede bedden, wifi, en tv en voldoende ruimte voor ons gezin met 2 kids van 3 en 5. De gastvrouw is erg aardig, ze vroeg ook om een recensie, omdat zo weinig toeristen haar park kunnen vinden. Zonde, want zeker de moeite waard. Het is een klein park, weinig huisjes, ruim opgezet, dus geen last van buren. Kleine speeltuin. Washok was ook fijn. Tips voor activiteiten in de omgeving: Funasdalen met de gondel omhoog, de krater bij Torbygget, de waterval Anderssjonfallet, het streekmuseum in Funasdalen: Harjedalens Fjallmuseum. Bij het dorpje Ljusnedal een rondje rond de kerk gewandeld. Kortom, voor ieder die van rust houdt en het echte Zweden wil ervaren, is dit park zeker aan te raden. Oja, wij waren er in augustus, we hadden genoeg zon, maar de warmste temperatuur was 15 graden ('s nachts 3)....

• 8Maurice25-08-2016

Toplocatie

Voor de eerste keer zo hoog in Zweden geweest en het was super.

Wat een locatie en wat een gastvrije eigenaar!

Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten in de woning van de eigenaar en werden verwezen naar onze woning. De sleutel zat er al in. In de woning is alles aanwezig wat je nodig hebt. Zelfs een thermoskan die je mag lenen voor de wandelingen. Later die avond kwam de eigenaar langs om allerlei tips te geven van de omgeving wat je allemaal kunt doen en waar je lekkere wafels kunt eten. Deze tips hebben wij opgevolgd en hier hebben we geen spijt van gehad. In de woning ligt ook een wandelkaart die je mag lenen. Op het park is ook een speelveldje met een schommel. Er liggen ook badminton en tennisrackets die je kunt gebruiken. Ook staat er een picknick tafel waar je gezellig kunt zitten In Funasdalen zijn twee supermarkten en twee tankstations. Bij beide kun je gewoon met pin betalen. Vanuit Funasdalen is het een uurtje rijden naar Roros wat ook de moeite waard is.

• 8Cobi04-07-2016

Het was in één woord geweldig!

Een prima plekje, we hebben er een kleine week gebivakkeerd in een heerlijk huisje. Alles schoon en heel compleet. De waardin is uiterst vriendelijk en heeft overal aan gedacht om haar gasten een zorgeloos verblijf te bieden. In de stuga is wifi en dat was toch wel handig. We hebben uitstapjes naar alle windstreken gemaakt. je kunt hier heel veel ondernemen. De natuur is overweldigend en alom aanwezig. Ook een dag naar Noorwegen is een aanrader. In het nabij gelegen Funasdalen kun je als toerist goed zijn en alle inkopen doen die je eventueel nodig hebt. Je kunt er heel goed eten, er is keuze genoeg.Jammer was wel dat de gondels naar de Funasdaltoppen pas op 1 juli in bedrijf kwamen. Wij hebben in Ljusnedal, waar de stugby is, het Midsommarfeest meegemaakt. Heel gezellig om dat nu eens mee te maken.Dit dorp is echt de moeite waard en op loopafstand van Sormons stugby. Kortom een fijn plekje om naar toe te gaan.

• 10Fam. Hintergarten07-09-2015

Helemaal super / hier komen we terug

Wat een vriendelijke ontvangst, je krijgt veel informatie wat er te doen is, en er is een hoop te doen!

Kraakhelder huisje, helemaal up to date en netjes, prima bedden, dekens, kussen enzo. Wifi in het huisje

Groot kavel met lekker veel ruimte.

In Funasdalen heb je leuke winkels, prima restaurants en veel vermaak voor kids (bowling is aanrader). Je kan er lekker wandelen (kabelbaan omhoog) en prima kanoen enzo.

Hier gaan we zeker nog terugkomen!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 10MH13-08-2015

Compleet huisje in een prachtig gebied.

Het huisje is prima, van alle gemakken voorzien. In het huisje is heel veel informatie aanwezig over de mogelijkheden die de omgeving biedt. Voor alle niveaus zijn er veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Je moet hiervoor wel de auto gebruiken. Er is een leuke eenvoudige speeltuin waar onze kinderen zich prima vermaakt hebben met andere kinderen die er verbleven. Bij goed weer kun je je hier makkelijk ruim een week vermaken. Funasdalen ligt op ongeveer 6 km afstand. Hier is alles te krijgen wat je voor je vakantie nodig hebt.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9maja10-08-2015

Prachtige plek!

De eigenaresse verstaat haar vak! Ze geeft je als vakantieganger de nodige tips en info op een zeer vriendelijke en gastvrije manier. Het park ligt schitterend. Volop wandelgelegenheid. Ook in omgeving leuke dingen te ondernemen. Museum en gondel in Funasdalen is leuk. Røros, Noorwegen de moeite waard voor dagtrip.Huisje schoon, van alle gemaken voorzien. Het enige wat we kunnen opmerken is dat het interieur wel eens een frisse make-over zou kunnen gebruiken.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Conny03-08-2015

Fijn huisje

Huisje is goed, een schone keuken en alles is netjes. Er is Wi-fi aanwezig en dit is ook heel erg fijn. Huisjes liggen vlakbij een dorpje waar alles aanwezig is. Kortom prima locatie om erop uit te gaan.

• 8Onderkomen
  • 8Arian Vels26-06-2014

Een mooie plek

De ontvangst was zeer vriendelijk en het aanreiken van informatie was voor de drie dagen dat we er zouden zijn , overweldigend. Wellicht een reden om er nog eens naar toe te gaan

• 9Geraldine van Binsbergen25-06-2014

Gezellige stuga in mooie omgeving

Goed onderhouden en gezellige stuga's op een ruim bosachtig park. De beheerster van de stuga's weet veel om de omgeving en komt zelf mondeling een toelichting geven over de vele (wandel-)mogelijkeheden in de omgeving. Ze weet ook erg veel van de natuur en cultuur af en er liggen veel kaarten klaar om een indruk van de mogelijkheden te geven. Prima adres. Als je wandelingen op hoogte wilt maken, zul je wel de auto moeten pakken.

Vakantiepark Sörmons Stugby info

Camping-informatie