Reviews over Froson

Simpel maar oké voor een nachtje.

Miranda Schouten,
    20-8-2016

Ok, om 1 nachtje te logeren. Qua ruimte een prima hut. Wel aan onderhoud toe. Zowel binnen als buiten. Nieuwe matrassen ook geen overbodige luxe.

Jammer dat er maar 1 picknicktafel buiten beschikbaar was voor de 5 hutjes die daar omheen gebouwd stonden.

Sanitair was netjes.

Er waren veel werklui die in ook in deze hutjes logeerden. Prima, maar zet deze mensen dan niet tussen de gezinnen/mensen die van hun vakantie genieten. Er stonden meer dan genoeg huisjes leeg.

Mooie plek!

A. Drieenhuizen,
    16-6-2015

wij hebben in een hut gezeten 2 nachten, de hut was compleet maar wel wat krakkemikkerig ! Wel een mooi uitzicht! vriendelijke jongens runnen deze camping!

1 nacht geslapen in een hutje

Imke,
    19-8-2013

Tijdens onze rondreis hebben we 1 nacht op deze camping doorgebracht. We werden netjes ontvangen, de hut was schoon en netjes. Wel wat dicht op elkaar allemaal. De camping bezat voldoende grasvelden waar niemand stond dus daar konden we nog badmintonnen. Verder is het leuk om Ostersund te bezoeken vanaf deze camping.

Je moet hier wel betalen voor internet

Niet geweldig

Astrid,
    27-7-2012

De camping ligt op een helling. Het hutje waarin we overnachten was erg klein en slecht onderhouden. De matrassen waren flinterdun waar ik behoorlijke rugklachten van over heb gehouden.

Wij vonden de ontvangst wat nors en de controle die om 9.00 uur bij onze hut zou staan ( controle schoonmaak) kwam niet opdagen. Rond half 10 maar eens pols hoogte gaan nemen...de medewerker was nog niet aanwezig. Wederom niet al te vriendelijk bij het vertrekken. We voelden ons hier zeker geen gasten!

mooi aan meertje gelegen

geuze,
    7-9-2011

hebben hier 1 nacht in kampeerhut gelogeerd. was prima voorzien.

ruime camping. geen beschutte plaatsen. voldoende sanitair wel wat gedateerd en niet erg schoon. genoeg speelmogelijkheden voor kinderen