Camping Apelvikens

3 reviews over Camping Apelvikens in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Hutje mutje met veel herrie.

W.de Jong
4-8-2016

De toerist wordt op alle manieren op kosten gejaagd.( douchen max 2 minuten) Verder sta je erg dicht op elkaar. De aantrekkelijkheid is vlak aan zee. Ook moet je van tevoren de overnachtingen betalen. Door de drukte na 1 nacht vertrokken. Men deed erg moeilijk om geld terug te geven. (had voor 2 nachten betaald). Druk opgevoerd uiteindelijk is het geld per bank teruggestort. Niet prettig en geen camping om op rust te komen.

Goeie camping aan de kust.

Heidi
28-9-2011

Buiten het seizoen is deze camping met de ACSI kaart niet duur. Twee minuten douchen per persoon per dag is inbegrepen, maar meer minuten zijn bij te kopen. Er is wel kookgelegenheid, maar daar is geen zitkamer bij. Sanitair is netjes, zij het wat ouderwets in sommige gebouwen. De stroomaansluiting is 16A en er is goed internet. De camping is groot, en de standaardplaatsen (waar je zonder bijbetaling kunt staan als je de ACSI kaart gebruikte) zijn van een redelijk formaat. Als je behoefte aan meer ruimte -of een eigen wateraansluiting- hebt, kan dat ook tegen bijbetaling. Er is ook een mogelijkheid om de sauna en het zwembad te gebruiken. Varberg is een leuke plaats, en het strand bij de camping plus de wandelmogelijkheden zijn ook leuk. Een echte aanrader is een bezoek aan het aan de andere kant van Varberg gelegen Getterön vogelreservaat.

Drukke camping met alles wat je nodig hebt.

J. van Bemmelen
26-8-2010

Hier zijn veel vaste gasten en komen er veel 'locals' voor een vakantie. Er is e.e.a. te doen op de camping voor kinderen en volwassenen. Camping is gemiddeld qua grootte en ligt pal aan een klein strandje. ook is er een zwembad, restaurant, speelautomaten, complete winkel, en restaurant. Vriendelijke mensen bij de receptie, schoon en zeer goed onderhouden terrein. Plaatsen zijn bijna allemaal comfortplaatsen met water, stroom en afvoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Apelvikens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Apelvikens in Varberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Apelvikens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Apelvikens scoort een 6.43 uit 10 op basis van 3 reviews.