Varberg

Reviews over Varberg

fantastisch

Adrie,
    28-8-2017

We hadden een luxe hut met eigen sanitair. was goed vertoeven

Eetgelegenheid was minder. Kregen voor- en hoofdgerecht gelijktijdig geserveerd op tafel. De hoeveelheid wat we kregen was karig voor de prijs

Gereisd met partner in augustus 2017

Goeie camping aan de kust.

Heidi,
    28-9-2011

Buiten het seizoen is deze camping met de ACSI kaart niet duur. Twee minuten douchen per persoon per dag is inbegrepen, maar meer minuten zijn bij te kopen. Er is wel kookgelegenheid, maar daar is geen zitkamer bij. Sanitair is netjes, zij het wat ouderwets in sommige gebouwen. De stroomaansluiting is 16A en er is goed internet. De camping is groot, en de standaardplaatsen (waar je zonder bijbetaling kunt staan als je de ACSI kaart gebruikte) zijn van een redelijk formaat. Als je behoefte aan meer ruimte -of een eigen wateraansluiting- hebt, kan dat ook tegen bijbetaling. Er is ook een mogelijkheid om de sauna en het zwembad te gebruiken. Varberg is een leuke plaats, en het strand bij de camping plus de wandelmogelijkheden zijn ook leuk. Een echte aanrader is een bezoek aan het aan de andere kant van Varberg gelegen Getterön vogelreservaat.

Gereisd met partner in augustus 2011

mooi hotel

Marco,
    28-8-2010

Aan het eind van de rondreis hier nog een nacht doorgebracht voor de boodreis naar Denemarken. Goed hotel met schitterende ligging. de spa was ontzettend duur en een min punt. Verder mooi hotel en als je geluk hebt dan kun je vanuit het hotel de markt op. Mooi om mee te maken.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Drukke camping met alles wat je nodig hebt.

J. van Bemmelen,
    26-8-2010

Hier zijn veel vaste gasten en komen er veel 'locals' voor een vakantie. Er is e.e.a. te doen op de camping voor kinderen en volwassenen. Camping is gemiddeld qua grootte en ligt pal aan een klein strandje. ook is er een zwembad, restaurant, speelautomaten, complete winkel, en restaurant. Vriendelijke mensen bij de receptie, schoon en zeer goed onderhouden terrein. Plaatsen zijn bijna allemaal comfortplaatsen met water, stroom en afvoer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

midden in centrum

Maria,
    8-5-2010

Hotel ligt midden in het centrum van Varberg en heeft grandeur.

Kamer is compleet en gezellig. Jammer dat mijn kamer uitkeek op een binnenplaats met kantoren en dus totaal geen uitzicht had. Badkamer is zeer modern, inclusief regendouche en kleine designwastafel van groen glas.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Hotel heeft geen eigen parkeerplaats. Omgeving is betaald parkeren.

Gereisd zakelijk in mei 2010
Varberg scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews