Hotel Hjärtared

HotelWeer vandaag17°8°

Onvoldoende

1 review over Hotel Hjärtared

Värsta stället vi varit med om!!!!

Johan
12-11-2013

Kom efter receptionen stängt, inga sängkläder eller handdukar fanns på rummet som utlovat. Väldigt otrevlig personal som menade på att det inte var deras problem och tänkte inte plocka fram sänglinnen. Olika korridorer för toaletter och duschar, inga handfat eller spegel på toaletterna, tvätta händerna efter toabesök får man göra i duschen. Kallt inomhus och tråkiga lokaler fast det verkade nybyggt. Dålig belysning på både rummen toaletterna och korridorerna. Ofräsch känsla, dåligt städat. Och då hade vi inte några höga krav alls och har bor ofta på både hotell och vandarhem, och det här var det värsta jag någonsin sett eller varit med om!

Vi tackade för oss och åkte vidare.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hjärtared in Ullared, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hjärtared zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hjärtared scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.