Reviews over Skummeslövsstrand

plaats om terug te komen

Jan Daems,
    12-8-2010

Skummeslövs Eko**** in Skummeslövsstrand is een camping met mooie ruime plaatsen. Vriendelijke eigenaren, bij afrekenen werd door hun zelf aangegeven dat de douches een keer geweigerd hadden en dit werd vlot verrekend. Leuk strand in de directe omgeving. Beetje het binnenland in en je zit in de bossen met rust en stilte en mooie meren. Kortom, een mooi vakantiegebied.

Rustige camping met ruime plaatsen

Peter,
    2-8-2010

Ruime en rustige camping. Vriendelijke ontvangst, Sanitair is in orde en douchen doe je met een magneetkaartje waarop bij het afrekenen bij vertrek kan worden gezien wat het verbruik was (soort beltegoed). ’s-Avonds weinig vliegen. Ligging aan een rustige doorgaande weg geven voor de dichtbij gelegen plaatsen iets overlast. Ruime recht toe recht aan plaatsen met goed stevig gras.

Skummeslövsstrand scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews