Hotel Tallhöjdens Värdshus

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tallhöjdens Värdshus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tallhöjdens Värdshus in het Nederlands

Oud, vies aan drukke weg

leonie1974
31-7-2010

Je kan stuga's huren of een kamer in het hotel. Wij zaten in een stuga. Het zijn oude stuga's die behoorlijk muf ruiken, het is wel een ruime stuga met 2 slaapkamers met 2 losse bedden en een los bed in het keukentje. Er is een boiler van 30 liter heet water aanwezig in de stuga maar als je met 5 mensen een snelle douche wilt doen is dit niet toereikend.Alles is erg oud en alles is bij elkaar geraapt. Verder is er een onverwarmd zwembad. Het ontbijt is matig (een vleessoort was bedorven), en het ontbijtbuffet is pas om 8.00 uur open. Verder ligt het aan een drukke doorgaande weg. De eigenaars zijn overigens uitermate vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tallhöjdens Värdshus in Simlångsdalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tallhöjdens Värdshus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tallhöjdens Värdshus scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.