Reviews over Heberg

Eenvoudige maar erg dure camping

Kramer,
    10-8-2014

De locatie van deze camping, aan het Kattegat, is prachtig. De camping zelf echter is bijzonder eenvoudig. De prijs die wij in het hoogseizoen voor een standplaats moesten betalen (400 Zweedse Kronen per nacht incl. electra, omgerekend ca. 44 Euro), is naar ons idee absoluut dan ook veel te hoog. Wij hebben in dezelfde periode meerdere campings in Zweden bezocht die (veel) meer luxe boden voor minder geld.

heerlijke camping aan zee

Janijntje,
    13-8-2013

mooie overzichtelijke camping aan de westkust van zweden.

We zaten, voor zwedense begrippen, in het naseizoen. Er waren dus nog voldoende plekken voor tenten.

toiletten bij de kampeerplekken, netjes en schoon. Gelegenheid voor afwassen is erg klein.

Het grote sanitairhok, is netjes en schoon.

Zee is vanuit de tent te zien en je loopt er ook zo naar toe.

Personeel erg behulpzaam en netjes.

Super plek direkt aan ZEE

Chris van der Meer,
    26-1-2009

Leuke maar eenvoudige camping

Het is gelegen direkt aan zee en je kunt er veileg met kleine kinderen aan het strand zijn het water is hier erg ondiep pas naar een paar honderrd meter wordt het dieper dan een meter.

Super plek voor een vakantie

Leuke camping direct aan zee

wim goosen,
    13-1-2008

Leuke camping direct aan zee.