Camping Haverdals

Met jonge kinderen

Vakantiehuis via de camping

ngriffioen
31-12-2011

We hebben een groot vakantiehuis (no. 310) gehuurd via Haverdals Camping. Heerlijk vrijstaand huis aan zee, prachtig uitzicht over de baai. Mooie stranden met beschutte ligplekken in duinen, gratis parkeren bij de strandjes in Haverdal. Huis: 4 slaapkamers (8 slaapplekken), 2 badkamers (bad, aparte douche, wasmachine, wc), keuken (oven, magnetron, waterkoker, kleine vaatwasser), grote woonkamer, groot balkon met tafel en stoelen & enorme tuin met BBQ en zitje. Eigen parkeerplek voor de deur. Traphekje, cd-speler, tv aanwezig maar alleen zweedse zenders, wij hadden draagbare DVD speler mee. Campingfaciliteiten mag je gebruiken: grote leuke speeltuinen, minigolf, Engelstalige kidsclub, internet. Geen internet in huis en geen beddengoed/badlakens. Prima prijs-kwaliteit verhouding 17000 SEK voor 14 dgn. Omgeving: pretpark, natuurparken, overdekte speeltuinen, zwembad in Halmstad en prachtige stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haverdals in Haverdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haverdals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.