Camping Tylösand

Matig

4 reviews over Camping Tylösand in het Nederlands

grote camping met weinig service

Janijntje
13-8-2013

grote camping met veel plaatsen. In hoog seizoen vol met zweden.

In het naseizoen(augustus) aanzienlijk rustig met veel vrije plaatsen.

meisje bij receptie niet vriendelijk, herkent je na 15 minuten niet terug en weet ook niet meer wat ze met je afspreekt.

Wij zijn onverrichte zaken weer vertrokken na 2x 20 minuten voor de receptie te hebben gewacht

Sluit me volledig aan bij vorige beoordeling.

Huisje is zeer klein en sober ingericht en smoezelig; TL licht, gordijnen sluiten net niet, na douchen staat badkamer blank en buitenboel vies. Personeel wel erg behulpzaam. Na onze klachten wordt de koelkast schimmelvrij!! gemaakt en de badkamer opnieuw schoongemaakt. Desondanks zoveel mogelijk alternatieven voor het douchen opgezocht. Op de camping is wel een leuke grote speeltuin en het heerlijke strand is heel dichtbij. Halmstad is de moeite waard (goed overdekt zwembad aanrader). Erg drukke camping maar daar relatief weinig last van maar als je uit het rustige midden zweden komt wel een hele omschakeling (ook qua type gasten). De bistro op de camping is een snackbar. Voor ons eens maar nooit meer.

grote camping in mooie omgeving

vrolijk
    1-8-2010

Wij verbleven laatste week van juli in een huisje. Huisje is zeer sober ingericht en smoezelig; TL licht, gordijnen sluiten net niet, na douchen staat badkamer blank en buitenboel vies. Voor een week betaalden wij EUR 1000,00 en dat is dit huisje niet waard! Op de camping is een leuke grote speeltuin en het strand is heel dichtbij. De kustlijn is erg mooi en er zijn genoeg wandel/fietsmogelijkheden. Halmstad is de moeite waard. De camping is zeer groot (400/500 plekken) en in de periode dat wij er waren verbleven er bijna uitsluitend Zweden in een caravan. De bistro op de camping is een afhaal voor "snacks", hambugers/zweedse ballen etc. Een lekker kopje koffie (espresso bijv.) niet verkrijgbaar. In de supermarkt van alles te koop. Andere goede supermarkt en pizzeria op ca 4 km. Bij hotel Tylosand erg leuk trendy terras met prachtig uitzicht op zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Tylösand voor je op een rij gezet:

Heerlijk aan zee en duinen

d koch
      9-5-2010

Een paar heerlijke dagen gehad in Tylösand. De kinderen hebben zich opperbest vermaakt aan het strand (kastelen bouwen), in de duinen/het duinbos en in de speeltuin. Met een paar minuten lopen ben je aan zee. Met de auto ben je zo bij de winkelcentra en het pretpark van Halmstad ligt op een paar minuten rijden (was nu helaas nog seizoens-gesloten).

De huisjes zijn sober ingericht, maar alles is aanwezig en schoon. Het personeel aan de receptie is heel behulpzaam. Zeker een aanrader voor een korte vakantie in Zweden met kinderen.!

We hebben een aantal aanbieders voor Tylösand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tylösand in Halmstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tylösand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tylösand scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.