Hotel Quality Halmstad

3 reviews over Hotel Quality Halmstad in het Nederlands

schitterend hotel

anja
24-5-2011

Is een fantastisch overnachtings hotel. Ligt aan de E4 dus prima overnachtings adres voor een doorreis naar het noorden. Heel gezellig winkelcentrum eromheen dus je verveelt je niet in het hotel mocht het weer wat minder wezen. Heerlijk ontbijtbuffet!! dit was elk jaar weer een luxe en de kinderen verheugden zich er enorm op om weer zo heerlijk uitgebreid te ontbijten.Wij zijn hier verschillende jaren achter elkaar geweest!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2003

Prima overnachtingshotel

Sylvia
1-9-2010

Wij hebben hier overnacht in een familiekamer. Het is niet supergroot maar er is voldoende ruimte. Bedden zijn prima, badkamer een beetje klein maar netjes en schoon. Het diner in het hotel was goed, het ontbijtbuffet geweldig. Wat een keuze, van ontbijtgranen tot roerei en spek. Pannekoekjes, broodjes, sappen, koffie, thee enz. Zelden zo'n goed ontbijt genoten. Vriendelijke medewerkers, ook tijdens de reservering worden alle vragen goed en snel beantwoord. Kortom in zijn geheel een aanrader voor een overnachting onderweg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010
2007

Kleine kamers, wel netjes

Fam. de Bree
10-8-2007

Kleine kamers, wel netjes. Ontbijt is in een soort kantine, maar goed te doen. Prima voor doorreis.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Halmstad voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Halmstad in Halmstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Halmstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.