Falkenberg

We hebben een aantal aanbieders voor Falkenberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Falkenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Falkenberg

voldoet beslist niet aan de naam van dit hotel

jwvanthoog,
    20-7-2012

Zeer matig ingerichtte kamers. Stugge restaurant manager. Als hotelgast moet je het niet vreemd vinden dat er geen plaats voor je is in het restaurant . Gelukkig is in de omgeving Harry's restaurant een meer dan uitstekende vervanging. Het overige personeel bestaat voor een groot gedeelte uit vakantiekrachten die hun uiterste best doen om het naar de zin te maken maar de "oude rotten" in het vak maken het de jongelui erg lastig. We hebben maar eerder uitgecheckt en een ander hotel gezocht

Gereisd met partner in juli 2012

Mooi aan de rivier

Marcha,
    17-6-2012

Hotel is redelijk. Veel kamers, netjes en schoon. Wij hadden alleen de invalide kamer met een zeer oude badkamer.

Je zit gelijk in het centrum, bij de winkels en eetgelegenheden. Mooi aan de rivier. Aan de overkant zit ern mooi park met o.a een speeltuin voor de kinderen.

Strand is op 5 minuten rijden net als het zwembad.

Ontbijt was goed maar niet bijzonder. Veel zakelijke klanten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

goede camping

Ellen,
    21-6-2011

we kwamen hier omdat 3 jaar geleden een Eccles Moonstone B uit 1964 was geweigerd. Wij hebben dezelfde. We mochten erop, misschien wel omdat er inmiddels andere eigenaren waren. Echter internet kan je alleen kopen per maand. De douche deed het niet, zonder dat dit erop stond. Volgens receptie moest het erop staan. Nee dus. De camping is erg gericht op vaste gasten. Het sanitair is mooi en schoon.

Gereisd met partner in juni 2011

nooit meer

Wies,
    15-8-2010

De camping is prima maar het personeel bij de receptie spreekt slecht engels en komt de afspraken niet na.

Als je afspraken maakt over het staan geld laat het dan zwart op wit zetten.

Wij moesten 80 zweedse kronen per nacht meer betalen dan was afgesproken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
Falkenberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews