Camping Bjorkang

2 reviews over Camping Bjorkang in het Nederlands

Prima camping.

Ed,
21-6-2018

Prima camping. Op dit moment, 21 juni, veel ruimte.

Modern sanitair. Ruim van opzet. Daarnaast, als je nodig hebt, veel extra,s.

Ruimte met magnetrons, kookplaten en waterkoker.

Er is zelfs een grote vaatwasser.

Gratis snelle WiFi .

Klein nadeel is dat waterpunten ver van de staanplaatsen zitten.

Strand is vlak bij.

Prijs van de camping is t.o.v. B.v Duitsland aan de hoge kant..maar dat weet je.

Zweden is niet goedkoop.

echte kustcamping

c. van vliet
29-8-2016

Camping ligt pal achter een lage duinenrij. Strand zag er niet uit zoals wij in Nederland dat kennen (veel smaller met her en der plassen).

Heel veel vaste gasten. Allemaal houten schuttingen om de caravans.

Een paar straatjes voor de toergasten.

Sanitair is topkwaliteit, ook de keuken is van alle gemakken voorzien.

Voordeel is de ligging: vlakbij de stad Varberg en op 35 km het grootste warenhuis van Zweden nl. Gekas in Ullared.

Op de camping is een supermarktje dat in het naseizoen 's morgens en in de namiddag een paar uur open is.

Weinig last van het geluid van verkeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bjorkang in Bjorkang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bjorkang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.