Sorteren

Reviews over accommodaties in Hallands

Mooi gelegen in bos en aan meer, heerlijk rustig

Familie van Dijk
    6-8-2018

Wij hadden een 6 persoonshuis gehuurd, deze zijn ruim en mooi gelegen in de bossen. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenares Caroline. Huisje was schoon en goed ingericht. In de omgeving kan je mooie wandelingen maken (jalluntoftaleden) en op het meer vissen, varen en in zwemmen. Heerlijk rustig bij ons huisje, wij hebben geweldige dagen gehad!

relax

joyce van hooff
    8-7-2018

Een fantastisch mooie camping met heel veel wandelmogelijkheden rondom de camping. de sfeer is erg gemoedelijk en dat straalt uit over de hele camping.

Het sanitairgebouw is eenvoudig , maar schoon. Er is een grote kleedkamer met drie douches . Warm water en ruimte in overvloed. Hou je van eenvoud en apart, dan is deze camping zeer geschikt. De eigenaar speelt op sommige avonden prachtige moderne liedjes op zijn gitaar, maak zelf een kampvuurtje en genieten maar..

Prima camping.

Ed
    21-6-2018

Prima camping. Op dit moment, 21 juni, veel ruimte.

Modern sanitair. Ruim van opzet. Daarnaast, als je nodig hebt, veel extra,s.

Ruimte met magnetrons, kookplaten en waterkoker.

Er is zelfs een grote vaatwasser.

Gratis snelle WiFi .

Klein nadeel is dat waterpunten ver van de staanplaatsen zitten.

Strand is vlak bij.

Prijs van de camping is t.o.v. B.v Duitsland aan de hoge kant..maar dat weet je.

Zweden is niet goedkoop.

fantastisch

Adrie
    28-8-2017

We hadden een luxe hut met eigen sanitair. was goed vertoeven

Eetgelegenheid was minder. Kregen voor- en hoofdgerecht gelijktijdig geserveerd op tafel. De hoeveelheid wat we kregen was karig voor de prijs

Mooi ondiep meer

Janijntje
    26-8-2016

Camping bestaat uit 2 gedeeltes, ze verhuren verschillende soorten huisjes op verschillende plekken op de camping. Er zijn 2 kampeerplaatsen met stroom voor het badje, dit zijn de mooiste plekken op de camping. Er is een gedeelte waar veel vaste staanplaatsen zijn en een gedeelte waar ook trekkersplaatsen zijn, hier sta je dicht op elkaar en heb je ook geen mooi uitzicht op het meer. Er staan veel Nederlanders op de camping.

Er is niet echt een winkeltje op de camping, zorg wel dat je genoeg bij je hebt, dichtbijzijnde winkel omg 15 minuten rijden.