Camping Medskogssjöns

CampingWeer vandaag16°4°

Plaats als eerst een review!

1 review over Camping Medskogssjöns

Familjecamping

Håkan Grankvist
25-6-2011

Medskogssjön är en lugn och fin familjecamping. Kanske något "ostädad" men helt ok. Många fasta campare som lever i en egen värld och svår att komma in i.

Restaurangen kunde man dock göra något bättre av. Personalen månade enbart om långtidscamparna.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Medskogssjöns in Ockelbo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Medskogssjöns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Medskogssjöns scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.