Bed and Breakfast Hälsingegard Lundbergs

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Hälsingegard Lundbergs
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hälsingegard Lundbergs voor je op een rij gezet:

11 reviews over Bed and Breakfast Hälsingegard Lundbergs in het Nederlands

Geweldige accomodatie en vriendelijke eigenaren

Michel Stam
13-7-2014

Op een prachtige lokatie midden in de zweedse natuur ligt dit zeer tot de verbeelding sprekende huis waar je heerlijk kan verblijven bij hans en sigrid , die je heerlijk kunnen verwennen met eten, drinken en vooral gezelligheid en gastvrijheid.

Geweldig genoten van de hamburgers van Sigrid en de humor van Hans.

gastvrije bed en breakfast

r stoete
27-10-2013

deze familie is uiterst gastvrij. de twee kamers met tussendeur zijn zeer geschikt voor een gezin op vakantie. de zelfgemaakte taarten moet je geprobeerd hebben. en het ontbijt in de eetkeuken is erg gezellig.een ideale b & b.

Geweldig fijne locatie

Harry en Greet van den Ham
25-9-2013

Voor de tweede maal gelogeerd in dit fraai b/b op ėėn van de mooiste locatie in het Halsingerland, de fijne ontvangst door Sigrid en Hans is als thuis komen, een absolute aanrader voor iedereen die van rust en ruimte houd.

fantastische plek en super vriendelijk

Gerda
25-9-2013

mooie ruime kamers , prachtige ligging en Hans en Sigrid doen er alles aan om het je naar de zin te maken, goed ontbijt en heerlijk gegeten !

Prachtige locatie!

Frans Mijts
3-9-2013

Een typisch Zweedse omgeving.Uitzicht is uniek.Accomedatie is lux.Prachtige kamer met wc/douche en een heerlijk bed!Klein rustig dorp met veel wandel mogelijkheden.Bediening is buitengewoon vriendelijk.Prijs/kwaliteit verhouding klopt.

Fantastisch, echt genieten

Paulette
5-4-2012

Genieten van de rust, ruimte en gezelligheid. Hier moet je echt naartoe als je houd van lekker wandelen, langlaufen, eten, slapen en voor een fantastische tocht met sledehonden door het mooie Hamra natuurpark.

Dit stukje Zweden is erg mooi. In combinatie met de gastvrijheid, service en fantastische B en B heeft geleidt tot een heerlijke vakantie.

Zeer Gastvrij

Herman en Jannie Heitink
1-8-2011

Voor een kortverblijf, als je van de natuur en de rust wilt genieten een prima accommodatie.

Hans en Sigrid doen er alles aan om hun gasten een prettig verblijf te bezorgen.

Vrijheid, platteland, schitterd.

Jorden Linschoten
18-6-2011

Overheerlijke bedden, ruime kamers en er wordt voortreffelijk voor je gekookt. Echt een aanrader!!!

unieke locatie

Harry en Greetje Vogelsangh
17-6-2011

Een perfekte plek om voor korte of voor langere tijd te verbijven.Prachtige omgeving.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hälsingegard Lundbergs in Los, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hälsingegard Lundbergs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.