Camping Ljusdal

Meer camping info

13 reviews over Camping Ljusdal

• 2018
    10Fam. Tol20-07-2018

Patrick en Marja zijn zeer gastvrij ruime plekken en schoon sanitair

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Geert07-08-2017

Mooie camping met vriendelijke eigenaren (NL)

Behulpzame en vriendelijke ( NL) eigenaren. Mooie ruime camping aan een meer met een zandstrand. Groot, ruim en schoon sanitairgebouw. Heerlijk softijs !! Maken deel uit van de groep "Rondje Scandinavië" en we zijn dit jaar op verschillende campings van die (vrijwillige) groep geweest.... en voor allemaal geldt : Toppie !! Trouwens, we zijn dit jaar op 15 campings in Zweden geweest.... en wat opvalt is, dat NL-eigenaren die wij bezochten, het over het algemeen beter voor elkaar hebben dan Zweedse campingbazen. Schoner, winkeltje, ijsje, goed georganiseerd.....

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jan27-08-2016

Hele mooie verzorgde camping

We hebben hier 2 nachten gestaan. Een goed onderhouden camping met verschillende gesitueerde plekken. Prachtige uitzichten over het meer en een hele mooie omgeving om te fietsen. De eigenaresse heeft hier leuke ideeën voor. Het sanitair is volledig en goed onderhouden. Een plek om terug te komen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8j_valkenburg22427-08-2014

Persoonlijk

De ontvangst was allerhartelijkst en inchecken ging gemoedelijk. We hadden een geweldige plek op het lage veldje tegenover het sanitairgebouw. Het aantal wc's was naar Zweedse begrippen royaal. De omgeving is prachtig. Bij de camping een groot meer met grote strand. We vonden het haast jammer om weer verder te gaan, maar ja, we wilden naar de poolcirkel :) Er waren veel kinderen op de camping en ook een aantal speeltoestellen. Met eetgelegenheden hebben we ons niet bezig gehouden. In het dorp vlakbij zit een grote supermarkt waar vrijwel alles te krijgen is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 8broekie7514-07-2013

Fijne stuga's op mooie camping

Fijne tijd op deze camping gehad. Vriendelijke, behulpzame eigenaren die je het gevoel geven welkom te zijn. In de stuga's stromend water, super luxe. Fijne douche, toilet en kookgelegenheid. Veel te doen in de omgeving. Een mooi zandstrand en mooi meer ook gebruikt door plaatselijke bevolking.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Spaan4612-02-2012

Hele mooi gelegen camping

Camping ligt ongeveer anderhalve kilometer buiten Ljusdal. Het heeft een stuk open camping en een stuk met bomen. Ook zijn de gebruikelijke huisjes hier ook weer te huur. Het sanitair is van zeer hoog niveau. De ontvangst is vriendelijk en in het Nederlands. In Ljusdal is een zo te zien zeer oud plaatsje met een paar typische gebouwen en een bijzondere kerktoren. Vanaf de camping kan men zo naar het strandje lopen, wat aan het meer ligt. Het is allemaal open, dus je kunt ook nog een stukje lopen op het strand. Er zijn enekel vaste plaatsen, want de camping wordt hoofdzakelijk bezet door Zweden.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9dienekezijlstra22-08-2011

Prachtige camping

Mooie camping, met nederlandse eigenaren. Prachtig zandstrand aan een kraakhelder meer. Leuke speeltuin voor de kleintjes. Geen kampwinkel, maar ;s morgens wel verse warme broodjes! Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven in 4-bed stuga, zeer royaal. Het toiletgebouw op ons veld, ouderwets typisch zweeds maar schoon! Op het andere deel van de camping (boven) een zeer modern toiletgebouw. Veel bosbessen gezocht en gegeten rondom de camping! Mooie omgeving!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5Joke20-08-2011

Voor ons nooit meer.

Tweepersoonshutten bleken ver onder de maat. Kabouterhuisjes langs de provinciale weg met slechte matrassen op een zeer gammel stapelbed. In het bovenbed heb je minder ruimte boven je hoofd dan in het onderbed. Pannen waren niet te vinden tot we weggingen. Ze stonden onder de emmer voor de schoonmaak. Toen we (met eigen pan) een ei bakten ging de rookmelder af. Grootste afknapper: Bij aankomst vooruit betalen! Zeer on-Zweeds! Voor ons dus nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Camping Ljusdal30-05-2011

Mieters

Gewoon een heerlijke camping van Hollandse kwaliteit

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

• 6Sverige25-07-2009

Nooit meer!!

We hebben drie nachten gestaan op camping Ljusdal, een verschrikking. Bij aankomst werd ons niet gemeld dat er elke donderdagavond grillkvällen was!!! We stonden twee plaatsen naast de receptie. We waren daar snel weg toen we hoorde dat er een bandje kwam spelen.(volumeknop op 10!!) Beneden op de weide hoopten we rustiger te staan maar zelfs hier hoorden we de muziek nog. Tot overmaat van ramp stonden er naast ons zeer luidruchtige Zweden. Hoe later op de avond hoe meer lawaai, dat ging zo drie avonden door. De campinguitbater zag je nooit een rondje doen op de camping! Tot overmaat van ramp spreekt hij zelfs geen Zweeds!!! Wie emigreert er nu zonder de taal te leren, voor ons onbegrijpelijk. Na twee jaar Zweden zelf Zweedse les gevolgd en nu kan je je overal verstaanbaar maken, wel zo beleefd tegenover de Zweden!!!! Onze indruk: een drukke camping met alleen aan het water een mooi uitzicht. Je staat aan het water wel boven op elkaar.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Camping Ljusdal info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan