Vakantiehuis Järvsö Stugby

Vakantiehuis Järvsö Stugby
8,3

5 reviews over Vakantiehuis Järvsö Stugby in het Nederlands

Met jonge kinderen

Compleet huis,uitzicht op skilift, in de zomer op lupineveld.

Goede wandelmogelijkheden.Weinig privacy open veld met meerdere huisjes.

Geen receptie,contact via Turistoffice in het dorp.

Geen internet, was defect.

Stenagard is leuk openluchtmuseum om te bezoeken.

De Zoo viel erg tegen geen aanrader.

Goed uitgerust huis met alle voorzieningen oa sauna,wasmachine.

In Vaxbo linnenfabiek bezocht.

Ontzettend luxe huisje

Hans
26-8-2012

Sauna, vaatwasser, afwasmachine, internet. Stugby was nieuw en te koop :-). Deze stugby was veel beter dan de Toppstugorna op Ojeberget. Mooi uitzicht op de berg Järvsöklacken. Dierenpark vlakbij. Waren we vorig jaar al geweest. Leuke winkeltjes in Järvsö. Mooie wandeling bij de kerk van Järvsö.

Schitterend huisje!!

ubertomarianne
14-8-2012

Schitterend huisje, 5 persoons geboekt en een supergroot 12 persoons gekregen!! Echt heel erg mooi, eigen sauna, vaatwasser, terras, balkon, 2 badkamers, carport etc.etc..

De dierentuin is een echte aanrader vooral met kinderen, heel leuk met dat pad zo door de bossen.

Leuke plaats aan de rivier, je kunt er mooi wandelen, activiteiten zoals mountainbiken erg duur en als je het nog nooit hebt gedaan zeker geen aanrader!! Wel leuk om met de lift naar boven te gaan en lopend naar beneden.

Leuke strandjes in de buurt. Inderdaad geen speeltuin ofzo maar als je 3 minuten loopt vanaf de huisjes dan heb je een reuze speeltuin achter de school wat gewoon openbaar is met voetbalvelden etc..

Als je hier verblijft moet je zeker naar Hudiksvall, echt een leuke stad.

mooie plek

Richard Peters
12-8-2011

Hele goede huisjes, 5 pers. geboekt bij scanbrit, 8 pers. huisje gekregen. Super huisje! Wel pletten er is geen kinderspeelplaats of wat dan ook. Je moet de kinderen dus zelf amuseren. Op zich niet moelijk de omgeving biedt veel mogelijkheden (zwemmen, wandelen jarvszoo etc.). Aanrader!

Ruime huizen vlakbij een mooi wildpark

Ronald
14-8-2009

Prima plek op een uur rijden van de Botnische Golf. Prachtige wandelingen mogelijk op het schiereiland Hölick bij Hudiksvall. Directe omgeving is ook schitterend.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Järvsö Stugby in Järvsö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Järvsö Stugby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.