Reviews over Hudiksvall

Wat een service !

Helga Brinkhof,
    30-8-2015

Op onze rondreis door Scandinavië hebben we 1 nacht in een hut op deze camping geslapen. De hut was prima. Erg netjes. Na onze overnachting zijn we de volgende dag verder getrokken. Na ruim 2 1/2 uur rijden kwamen we er achter dat mijn zoon zijn iPad onder het kussen in de hut had laten liggen. We hebben meteen gebeld. Hij was gevonden door de schoonmaakster. Ze hebben de iPad goed verpakt en aangetekend naar ons huisadres in Nederland gezonden. Hier is hij goed en onbeschadigd aangekomen. We hebben hier niets voor hoeven betalen. Wat een service !!!!!

Prima Camping in mooie omgeving

A. Lamain,
    28-11-2014

De Camping heeft een goede ligging \, in het bos en het strand is dichtbij.

Het is ruim opgezet en de gastvrijheid is uitstekend.

Mooie camping aan het strand van de Botnische golf

Cor en Wil,
    14-8-2011

Mooie vlakke camping, 3 kwartier lopen van het stadje Hudiksvall. Net en schoon sanitair. De camping ligt 2 minuten lopen van het strand. Aan het strand is een restaurant (dat niet bij de camping hoort), dit was slecht. In het hoog seizoen zijn er boodjes in de receptie. De camping heeft WiFi, het geen niet gratis is. Camping is minder geschikt voor mindervaliden, aangezien de toilet gebouwen op een verhoging liggen, waar je via een trap of grindpad naar toe moet.