Sorteren

Reviews over Hedesunda

Fantastische camping

Van Zeist
    18-8-2015
    Een heerlijke rustige sfeervolle parkachtige camping met prachtig nieuw en schoon sanitair. Lieve campinghouders die de tijd voor je nemen en voor iedereen klaar staan. Enorm leuk voor gezinnen met jonge kinderen en met pubers die heerlijk op het strand een kampvuur mogen maken. Vissers kunnen hun hart ophalen. In de buurt is er veel te doen, is natuurlijk wel soms even wat rijden maar dat is overal in Zweden wel zo. Stockholm is geweldig om naar toe te gaan, maar dichter in de buurt is ook zeker van alles te zien. Voor de wat grotere kinderen is Alborgen, een avonturenhuis in Valbo echt hilarisch. Daarnaast kunnen de jongeren met de bus naar Gävle om uit te gaan. Maar ook de Taste of Africa is beslist de moeite waard om naar toe te gaan. Een Afrikaanse man met een Pipi Langkous vrouw midden in de natuur met een Afrikaans eetcafé. Wat wil de mens nog meer. Echt een aanrader

Leuk plaatsje

Danielle
    17-8-2015
    Plaats dichtbij onze camping met een ICA en een pizzeria. Maar meer is er ook niet echt. Voor meer cultuur, natuur of faciliteiten moet je verder rijden.

super

Frans
    2-12-2014

voor de rustzoekers.

hou je van mooie natuur, water (sport), vissen en rust is dit je plek

Het is daar fantastisch

Vd tuuk
    21-11-2014
    Een prachtige omgeving op een heerlijk eiland. Heerlijk bij een meer,waar je prima kunt zwemmen,kanoën,vissen. Veel te doen voor groot en kleine kinderen. Vriendelijk echtpaar die erg behulpzaam is in alles. Animatie team met verschillende aktiviteiten. Stand vastig mooi weer! Een aanrader...

Klein dorpje

Bas
    16-9-2014
    Hedesunda zelf stelt niet veel voor, er is wel een supermarkt en een pizzeria. Maar voor grotere winkels moet je toch echt even rijden.
Hedesunda scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews