Reviews over Sollerön

Rust

Agnes,
    12-10-2015

Voor de Rustzoeker met uitzicht over het Siljanmeer!

Met buitenzwembad. In 2015 vernieuwd sanitair.

U staat hier waarschijnlijk in uw eentje.

De receptie is zeer beperkt open. U kunt gewoon gaan staan en zich melden als de receptie opengaat.

Met vuurstookhut/ plaats, bløbär, wandelingen.

Sssst, aan niemand vertellen!!!

Prettige camping

Sydney,
    2-8-2015

Grote camping met 15 hutjes, die in 3 rijen van 5 staat opgesteld, zit je in de voorste rij, dan heb je mooi uitzicht, zit je in de middelste of achterste rij dan kijk je vanaf je veranda tegen de achterkant van de hutjes die voor je staan en vanuit je raam tegen de zijkant van je buren, hutjes staan dicht tegen elkaar aan, past precies een auto tussen.

De hutjes zijn zeer ruim en schoon, geen water in het keukentje.

Sanitair is ok en er is een afwasmachine aanwezig, in 3 minuten je afwas gedaan.

Op de camping zijn kano's en roeiboten te huur.

Bij het meer staat een picknick tafel met prachtig uitzicht, heerlijk zitten daar met een goed boek.

Er zit een goed en lekker restaurant naast de midgetgolfbaan, waar ze lekkere pizza's hebben.

Het roofdierenpark orsa ligt in de buurt, mooi park met stijle paden, vrij pittig voor als je kinderwagen of rolstoel moet voort duwen.

Goede plek om te vertoeven !

A. Drieenhuizen,
    16-6-2015

wij hadden een prima plek wat de hut betreft, je kijkt wel tegen de caravans aan, wij vonden dat jammer, maar je kon ook lekker aan het water gaan zitten, met eigen stoeltjes! De hut was prima, goed bedden en schoon! Gratis sauna en internet! Maar het internet werkte niet best en dat was jammer! Ze mochten ook iets vriendelijke zijn! We hebben heerlijk gefietst over het eiland!

Geluk wat betreft uitzicht

hakhtf,
    20-8-2013

Wij kwamen op deze camping via de rondreis Ronja van ScanBrit. Hier moet je echt geluk hebben wat betreft het uitzicht want wij hadden mooi uitzicht over het meer (als je alle vaste campeerders even vergeet), de anderen zaten in de huisjesrijtjes achter ons en hadden uitzicht op elkaar... een beetje vreemde opstelling. Vooral als blijkt dat de beste huisjes vol zitten met personeel van de golfbaan.

Het sanitair was keurig alhoewel je bij regen door de modder moet lopen om er te komen. De weg ernaar toe ligt namelijk alleen vanaf de caravankant en niet bij de huisjes. Geen superprobleem hoor.

De steiger bij het meer geeft een schitterend fotogeniek plaatje.

Leuke camping op mooie locatie

Gordon,
    1-8-2013

Wij hadden een kampeerhut geboekt. De hut was behoorlijk ruim en netjes. De locatie aan het Silvan meer is mooi. Er is een restaurant wat o.a. goede pizza's serveert.

Minpuntje: de camping zou wifi hebben, maar dat kregen ze niet voor elkaar.

Sollerön scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews