Reviews over Siljansnäs

Nu al heimwee

Hanna en Ineke,
    4-9-2016

Een uiterst prettige omgeving. Alles is er om je compleet thuis te voelen.zowel in als buiten het huis. We hadden een hele ruime woonomgeving, licht en mooi ingericht. Ook de keuken is compleet, inclusief wasmachine en droger. Groot terras, waar bij warm weer een zonnedoek wordt opgehangen. En wat een prachtig uitzicht.

Wij komen graag terug!

Mienke Dokter,
    22-6-2012

Alles wat je wenst is aanwezig in een origineel Zweeds huis. De eigenaars doen alles om het je als gast naar de zin te maken: ruim voldoende handdoeken, fijn beddegoed en vers geplukte bloemen. Als je vragen hebt kun je altijd terecht. Het huis is luxe met groot terras en op minder warme dagen kun je vertoeven in de grote woonkamer met heerlijke houtkachel, tv met dvd's, boeken. De keuken is redelijk uitgebreid met o.a. broodrooster, magnetron en wasmachine. Gebruik van de sauna in het vakantiehuis behoort ook tot de mogelijkheden! De omgeving is fantastisch: een mix van natuur, ruimte en (cultuur)geschiedenis!

Wij komen graag weer terug