Reviews over Särna

Mooie rustige camping

charliesangel19,
    17-6-2013

Fijne camping nabij national park. De camping is heel mooi gelegen aan het water. Er zit een mooi servicegebouw bij, waar je bij slecht weer lekker binnen kunt zitten en uitgebreid kunt koken. Heel handig dus voor mensen die met een tent reizen! Er zit ook een supermarkt op 2 minuutjes lopen, die 7 dagen per week open is.

Het sanitair is gedurende de drie dagen dat wij er waren niet schoongemaakt, maar gek genoeg werd het niet heel vies. Kennelijk houden de gasten het zelf redelijk netjes. Bovendien was het nu nog erg rustig omdat we nog in het laagseizoen zitten.

Fantastisch mooi.

Stulens Nico,
    13-1-2011

Een mooie camping met prachtig uitzicht op de rivier.

Centraal gelegen om mooie uitstappen te maken in de natuur. Ideaal uitgangspunt om te vliegvissen.

Turistgården is een herberg die de huisstijl heeft van de

Jennie Hofstra,
    13-3-2008

Turistgården is een herberg die de huisstijl heeft van de jaren 30/40. In de tuin is het heerlijk genieten van rust en ruimte maar er is zeker aan de kinderen gedacht.

Een prima uitvalsbasis om mooie dagtochten te maken. Dat kan zowel te voet als met de kano.

Särna scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews