Hotel Lerdalshöjden

8 reviews over Hotel Lerdalshöjden in het Nederlands

Gezellig "warm" hotel

Martha
4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Teleurstellemd

Florijn
16-7-2016

Hotel op een mooie locatie, een terras voor het hotel met prachtig uitzicht. Goede sportzaal. Uitgebreid ontbijt.

Met al deze zaken zou het een geweldig verblijf moeten zijn. Dat vond ik niet. Onverschillige begroeting, trage afhandeling aan de balie, geen enkele interesse of uitleg. Via een doolhofroute naar de gedateerde kamer. Etensluchtjes in de gangen.Chagrijnig personeel. Wat een verschil met de andere hotels die we op onze rondreis aandeden. De omgeving biedt veel. Jammer, ze hebben hier goud in handen.

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap
20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend

Prachtig gelegen hotel

hansvanderboom
2-8-2011

Een mooi maar enigszins verouderd hotel, Hoewel de inrichting hier en daar een beetje sjofel is maakt de ligging en het uitzicht veel goed. Ook dit hotel is een wintersporthotel en 's zomers erg rustig hoewel de omgeving zeer geschikt is om te wandelen. Voor een overnachting tijdens een rondreis een goed hotel.

Wat een mooie locatie. Zonde dat het familiehotel is blijven stilstaan in de tijd.

's avonds is er vanaf 20u00 geen receptie meer aanwezig en tijdens ons verblijf (eind juni) was er geen bediening op het terras.

Gratis internet op de kamer.

Prachtige ligging en vriendelijke atmosfeer

erica.Hartog
22-7-2010

Het Hotel ligt op een heuvel en biedt geweldige uitzichten over het Siljan meer en het plaatsje Rattvik. je kan op het buitenterras drinken en eten. Er staan gezellige lounchesets om nog even rond te hangen. Er is een biljart, tafeltennistafel, fitness ruimte etc. De kamers zijn netjes en er hangen verduisteringsrolgordijntjes omdat het tot ongeveer 12 uur 's-nachts nog licht is in het midden van Zweden. Vriendelijk en gastvrij personeel. prettige huiselijke lobby om in te hangen, met gratis koffie en thee

Het aanliggende restaurant is een bezoek waard. Uitstekend eten, tegen naar verhouding redelijke prijzen. Geen kindermenu, maar op verzoek werd er iets samengesteld wat van net zulke uitstekende kwaliteit was als ons eigen eten. Ontbijtbuffet is goed verzorgd, het avondeten kan uitsluitend met reservering omdat er beperkte capaciteit is. Even snel iets in het hotel eten is er dus niet bij. In Rattvik zelf ligt bij de grote pier een zandstrandje, erg prettig om van de zon te geniete

Heel mooi gelegen

Rien
13-8-2009

In dit hotel hebben wij 1 nacht geslapen tijdens een rondreis. Keurig hotel en we hadden een fantastisch diner (beetje erg luxe). Tevens gratis internet. Ligging is ontzettend mooi. Zeker een aanrader.

Schitterende ligging

Fam Lamper
16-9-2008

Mooi hotel gelegen boven het plaatsje op de heuvel. Mooie kamers, goede bedden, overdekte parking voor motoren, verduistering tussen de ramen maar beetje stijf personeel. Rattvik zelf leuk plaatsje om te bekijken en om te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Lerdalshöjden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lerdalshöjden in Rättvik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lerdalshöjden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lerdalshöjden scoort een 6.89 uit 10 op basis van 8 reviews.