Reviews over Rättvik

Mooie omgeving

Marianne,
    4-6-2017

Wij hadden een stuga gehuurd op de camping. De accommodatie is netjes en schoon. Helaas erg veel geluidsoverlast in de avond tot in de nachtelijke uren.

Gezellig "warm" hotel

Martha,
    4-9-2016

Gerenoveerde kamer. Het hotel is knus, gezellig aangekleed, leuke zithoekjes. Heel huiselijk en typisch Zweedse design inrichting. Prima WIFI.

Ontbijt was prima ondanks stroomstoring.

We moesten vroeg eten omdat restaurant gereserveerd was voor grote groep ouderen.

Prima camping, mooie ligging

Miranda Schouten,
    20-8-2016

Wij hebben 1 nachtje in een kampeerhut gelogeerd.

De hut was schoon en netjes. Wel heel basis ingericht en zonder kookgerei.

De voorste hutjes hebben het mooiste uitzicht.

Douche en toiletgebouw schoon.

Mooie ligging aan het meer. Leuk om de enorm lange steiger in het meer te bewandelen.

Rättvik is een levendig stadje.

De volgende dag hebben onze puberdames nog even een rondje rodelbaan gedaan.

Grote, nette familiecamping met strand

Heidi,
    9-8-2016

De ontvangst op de camping was goed. Vriendelijk personeel, ook voor de kinderen. De accommodatie was schoon, maar heel basic. Er was geen servies, bestek, pannen en stromend water. Wel elektriciteit en een 2-pitskookplaat. Onze accommodatie stond op een goede plek, vlakbij het sanitairgebouw (wat schoon was) en we konden over de caravans en tenten heen genieten van het uitzicht over het Siljan. Er is veel ruimte om te zwemmen (strandjes, die tot ver in het water heel ondiep zijn,handig met kleine kinderen) en er is een grote speeltuin voor de kinderen. Verder kun je er midgetgolfen, is er een winkeltje (verse broodjes :-))en een restaurant, waar wij heerlijk hebben gegeten. Vanaf de camping loop je binnen 5 minuten Rattvik in, waar 's-avonds live-muziek was. Een zanger met begeleiding op gitaar. Erg leuk.

Vlak achter de camping loopt een spoorlijn, maar daar heb je echt geen last van. De treinen zijn zo stil, daar kan de NS nog wat van leren ;-). Voor ons was dit een geweldige plek om te genieten van al het moois wat Zweden te bieden heeft.

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap,
    20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend

Rättvik scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews