Reviews over Öje

Klein maar fijn!

Ilse,
    19-8-2013

Deze kleine camping ligt prachtig aan het Öjesjön, een stukje van de doorgaande weg. Bijna alle plekken grenzen direct aan het meer, de steile oever maakt de camping voor hele jonge kinderen helaas minder geschikt. Uiteraard ontbreekt ook de steiger en zwemgelegenheid in het meer niet. De meeste plaatsen zijn camper/caravan plaatsen met veel grint, en er zijn een paar goede grassige plekken voor tenten. Er is een klein veldje voor trekkers, maar daar zijn niet veel rechte plaatsen en er is geen elektra. De voorzieningen zijn uitstekend: een volledig ingerichte keuken en woonkamer, en zeer net en schoon sanitair. Douchen kost 5SEK, maar daarvoor heb je zeer ruim warm water. Op de toiletten en in de keuken is warm water gratis. Voor de dagelijkse boodschappen is er een klein winkeltje in Öje, voor ruimere keus moet je wel een stukje rijden naar Malung.