Malung

We hebben een aantal aanbieders voor Malung voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Malung voor je op een rij gezet:

Reviews over Malung

• 4E.Bijnen30-10-2009

Natuur is mooi. Plaats Malung stelt niets voor.

Helaas de plaats Malung zal bij weinig toeristen de harten kunnen stelen. In de plaats is weinig tot niets te beleven of te doen. Zelfs in de "bistro" ging om 20 uur op zaterdagavond, terwijl er nog klanten waren, het licht uit..sluitingstijd!

• 3Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Eric en Heidi31-12-2008

Rustig plaatsje in de mooie Zweedse natuur!

Malung is een plaats centraal in, vinden wij, 1 van de mooiste provincies van Zweden (Dalarna). De omgeving is erg mooi. Wij zijn tot nu toe 2 keer een week in de winter hier geweest, dus met een mooie witte sneeuwlaag! In de (directe) omgeving van Malung en in Malung zelf is van alles te doen: onze winteractiviteiten waren: skieën, sneeuwscootertocht, huskysledetochten, langlaufen enz. Malung heeft zelf ook een skipiste. Verderop liggen de grotere skigebieden Sälen en Kläppen. Malung heeft daarnaast verschillende leuke winkeltjes en een tweetal, vonden wij, erg mooie supermarkten (met hele lange openingstijden). Kortom, een mooie plaats in een fantastische omgeving/natuur! We verbleven deze 2 winters beide keren in Värdshuset Lugnet in Malung. Een erg mooi en supergoed hotel aan de rand van Malung temidden van de mooie Zweedse natuur.

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in december 2008

• 8dutch flyfishers05-07-2008

Natuur en rust

Malung van oorsprong een leerstadje. Hier is qua winkeltjes nog een hoop van terug te zien. Verder is het stadje zelf niet zo erg bijzonder, een echt arbeidersgehucht. De omgeving is wel erg mooi, en een schat aan aktiviteiten. Zo kwamen wij er speciaal voor vliegvissen en golfen. Echt top! We verbleven in Värdhuset Lugnet gelegen aan de Västerdalälven en de golfbaan. Super gastvrij hotel gerund door Nederlanders. Al met al is Malung als omgeving een echte aanrader.

• 10Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 7m.boode22-08-2005

Johannisholm is een camping op 35 km van Malung.De eigenaars zijn Nederlanders.Het is een kleine gezellige camping,ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.Er zijn veel activiteiten,erg leuk.We zij er zelf nu 2 keer geweest en het is ons goed bevallen,we hebben zelf ook 3 kinderen,die het er ook erg leuk vinden.

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn