Idre

Reviews over Idre

Hier houd de wereld op

Heiko schoonhoven,
    2-10-2013

In 15 minuten rijd je vanuit het centrum de berg op en kijk je uit over diverse bergtoppen. Mooie dagtrips richting de grens met Noorwegen incl rendieren onderweg. Winkelen beperkt, maar prima supermarkt voor de eerste levensbehoeftes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Idre, de rust tegemoet!

Jetty Klugt,
    12-10-2012

Aangezien we hier eind september geweest zijn en het er behoorlijk uitgestorven uitzag kunnen we niet goed beoordelen hoe het er hier in het seizoen uitziet. Maar mensen die dit deel van Zweden bezoeken zullen van rust en natuur houden en dat vind je hier volop.

Gereisd met partner in september 2012

Idre is een super mooi gebied

soralven,
    16-9-2012

In Idre kan je heerlijk vissen wandelen en div .mooie watervallen en natuur parken bezoeken. Wij komen er al vele jaren en het is er erg mooi als je van de natuur houd .

In de zomer is er niets te doen op idre fjäll dan is het een kale vlakte waar je beter niet kan zitten .

Idre zelf heeft een mooie camping even buiten het dorp richting vliegveld .

Gereisd met vrienden in januari 2012

Groots berglandschap

Rinus,
    18-10-2011

Idre is een populaire zomer- en winterverblijfplaats met veel faciliteiten, het is gelegen temidden van een groots berglandschap, een tiental kilometers ten noorden verrijzen de bergen Städjan (1131 mtr.) en de Nipfjäll ( 1191 mtr.), een bergweg voert rechtstreeks naar de top van de Nipfjäll.

Het Lanfjälletplateau is een ntuurgebied dat gemakkelijk toegankelijk is voor wandelaars.

Gereisd met partner in augustus 1988

een te toeristisch dorp

dordtboy,
    14-6-2011

Idre is een te toeristisch dorp, waar je niet echt het zweden gevoel kan beleven omdat er zoveel toeristen zijn. Als je meer buiten dit dorp in de kleinere kernen dan valt het er veel meer te genieten dan in Idre zelf.

Gereisd met partner in mei 2008
Idre scoort een 8 uit 10, op basis van 30 reviews