Vakantiepark Säfsen Resort

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

25 tips over Vakantiepark Säfsen Resort

Nadja, 10-6-2018
Als je een keer niet wil koken haal dan een Kebab tallrik in het dorp bij pizzeria Jägaren. Super lekker!
cleansister, 5-3-2016
Vergeet de vaatwastabletten niet.
Fred, 4-8-2015
Op de terugreis vanuit Zweden vanaf de boot langs bij Miniatur Wunderland in het centrum van Hamburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Säfsen Resort voor je op een rij gezet:

S. Kleijn, 27-1-2015
Gewoon een stuk rijden en een meertje opzoeken om te zwemmen.
rayser765331, 3-12-2014
Falun kopermijn is de moeite waard om te bezoeken.
Frans, 24-9-2014
Mountainbike is handig voor mooie tochten in omgeving maar ook om op park naar winkeltje en receptie te gaan. Dat is een flinke wandeling en de heuvel op.

Petra den Ambtman, 20-9-2014
Wij hadden huisje 245, een prachtig, mooi huisje, uitkijkend over het meer.
Wilma, 14-9-2014
Ik zag in eerdere reactie het trollenpad in Tyfors staan. Dit pad zit niet in Tyfors, maar in Lesjöfors.)25 kilometer verder' Het is wel een heel mooi pad om te lopen. In deze plaats zit ook een grotere coop, dus mooi te combineren.
vonnemon, 19-8-2014

Fietstreintje (Sägen)

Dag kano huren op het park

Wandeling op het park

Fam.van Osch, 18-8-2014

Aanrader op het park is de elandsafari en het huren van kano's. Op het meer kun je de hele dag rondpeddelen en aanmeren op de diverse eilandjes.

Zorg dat je je thuis vooraf goed voorbereid op de (wijde) omgeving en wat je zoal kunt doen. De informatievoorziening op het park is op dit vlak minimaal. Het park ligt zeer afgelegen en je zit al snel 30-60 minuten in de auto voordat je iets anders kunt gaan ondernemen.

Een bezoek aan de kopermijn in Falun (Falu Grava) is zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Säfsen Resort voor je op een rij gezet: