Vakantiepark Säfsen Resort

Vakantiepark Säfsen Resort

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,4

180 reviews over Vakantiepark Säfsen Resort in het Nederlands

Mooi Zweeds park in prachtige omgeving

Swoosh
10-6-2018
  • Onderkomen8

De tweede keer dat wij in dit park zijn. Gezin met kind van 3 en 1. Eerste stop van onze rondreis van ruim een maand door Scandinavië. Bij aankomst na 18uur was de receptie al dicht. Telefonisch kon via pincode de sleutel worden verkregen uit een locker. Huisje lag dit maal boven op de heuvel, vorige keer zaten we helemaal onderaan, mooi plekje. Huisjes, particuliere eigenaren, zijn ruim en netjes. Indeling: twee slaapkamers, ruime woonkeuken en een prima badkamer. Keuken met een kookplaat, oven en koffiezetapparaat. In het woongedeelte [in deze mooie omgeving maak je hier geen gebruik van] een televisie, stereo en PS3. Kinderbedje + stoel was aanwezig. De huisjes op het park staan relatief dicht op elkaar, maar de terrassen zijn zo gedraaid dat je hier geen hinder van hebt. Omgeving leent zich goed voor MTB, wandelen en op loopafstand bij het meer is een klimbos.

Vergeet ook het elandenpark niet, vanaf het park een uurtje rijden.

Top!!

Elco
2-2-2018
  • Onderkomen10

Mooie huisjes zo tegen een heuvel aan. Erg leuk zo met al die sneeuw. Huis was schoon en goed ingericht, sauna in badkamer was toch wel een pluspunt.

Skipiste op 2 km. Niet veel pistes maar genoeg met een kind dat het nog moet leren. Eten op piste en bij receptie was dik in orde. Prijzen van boodschappen, liften, skiles en restaurants vielen ons erg mee. Volgend jaar gaan we weer!

Super vakantie gehad!

M. van der Spoel
5-1-2018
  • Onderkomen8

Fijn park! Wij zijn hier in de kerstperiode in 2017 geweest. Lag toen een mooi laagje sneeuw, wat niet altijd het geval is in deze periode hoorde we bij de receptie. Wij hadden een 10 persoonshuisje. Huisje was mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Denk aan een vaatwasser/oven/magnetron/vriezer/sauna/2 badkamers met douche en wc. Ook heel handig was de droogkast. Alle natte skiekleding erin en later weer lekker droog en warm! Park zelf is vrij rustig.

Skiepistes zitten vlak bij, niet lopend te doen. En zijn voor families met (kleine) kinderen ideaal! Helaas niet alle pistes waren open, dan moet je toch wat later in het seizoen zijn. Maar voor de beginners onder ons, prima!

In Frederiksberg zelf in een Coop supermarkt die alles heeft. Verder in de winter niet veel te doen/zien. Omgeving is erg mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Säfsen Resort voor je op een rij gezet:

Mooi huisje, veel mtb en wandelmogelijkheden

Marlies
  • Onderkomen8

Prima accommodatie. Wij hebben thuis nog omgeboekt van appartement naar huisje en achteraf gezien erg blij mee. Je gaat niet zo even van app naar park toe. Mooie mountainbike oefenbanen op park en routes in omgeving. Mooie wandelroutes. Droog weer gehad, dus geen binnen mogelijkheden gemist.

Fijn park!

Fam. Klatten
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hadden een rondreis geboekt en Safsen was onze eerste bestemming.

Leuk rustig park waar wij echt hebben genoten.

Wij hadden een mooie stuga (445) niet ver van de receptie.Huisje was compleet,schoon en had een heerlijke sauna.

De 3 dagen dat wij er waren hebben we heerlijk gewandeld en leuke tochten met de kano gemaakt.

Één dag zijn we op pad geweeest om te railfietsen in Vansbro..erg leuke ervaring en genoten van de omgeving.

super mooi park in prachtige rustige omgeving!

Marcel de Ronde
  • Onderkomen10

Mooi park met diverse activiteiten. Je kunt er heerlijk wandelen en kanoën of zwemmen in het meer. Er is een mini supermarktje bij de activiteiten verhuur maar deze is erg duur

Als je een paar kilometer naar Frederickberg is een coop met een ruime sortering en redelijke prijzen!

Verder weg in Hagfors, ongeveer 45 min rijden is de vertrouwde Lidl

Ons huisje was erg compleet met bbq, vaatwasser, oven, sauna en droogkast

Erg schoon en modern!

Echt voor herhaling vatbaar!

Heerlijke plek om te ontstressen

Bosschers
18-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Onze eerste stop in Zweden met touroperator is in Frederiksberg.

Mooie natuur

Tamara
10-8-2017
  • Onderkomen7

Wij hebben 4 overnachtingen gehad in Safsen resort in een ski appartement. Deze appartementen liggen 2,5 km van de camping vandaan. Best afgelegen tegen een skihelling. Appartement netjes en luxe, maar wij vinden een stuga leuker. Dit gaf ons geen echt vakantiegevoel. In Frederiksberg zit een prima supermarkt. Op het park zelf kan je mountainbikes, kayaks en roeiboten huren. Leuke wandelroute die start vanaf de camping. Restaurant op de camping vonden wij niet zo bijzonder. Op veel plekken in Zweden heerlijke koffie gedronken behalve hier. De pizza's zijn rijkelijk belegd met kaas. Hier moet je van houden. Verder groot park met veel Nederlanders.

Prima vermaakt voor 4 dagen! Langer niet.

Mirjam
10-8-2017
  • Activiteiten7

Grootte huisje prima, wel wat smoezelig, mooi uitzicht. Veel muggen! Meertje erg mooi in avondlicht. Wij zaten in 235. Fijn is de oven en de droogkast. Vuurtje stoken buiten is heerlijk voor de kids.

Receptie en restaurant met smaak ingericht. Activiteitencentrum met fietsen etc. Vriendelijk personeel. Park is wat afgelegen.

Supermarkt, met beperkt assortiment in de buurt (5 min rijden), verder niets veel in dorpje. In de buurt weinig te doen!

Broodjes ochtend bestellen.. maar je moet het wel weten!

Tips: trollepad in Lesjofors erg leuk, fietsen in Sagen, ned eigenaren, Ander uitje: vlakbij met de skilift! Is erg leuk. Emile maakt boven koffie voor je en een vuurtje.

En doe het 4 km pad vanaf het park. Erg gevarieerd pad!

Heel erg leuk!

NvL
8-8-2017
  • Onderkomen7

Het resort zelf was goed! Het huisje waar wij inzaten was ook niets op aan te merken. Alles wat wij nodig hadden, was aanwezig. We hebben onverwachts veel sneeuw gehad en dat was superleuk! gelukkig waren we voorbereid, terwijl de weersvoorspelling geen sneeuw was. We hebben veel gedaan, gewandeld en zelfs een dag naar Stockholm gereden. Dit was de moeite waard. Het is een prachtig land en een goed resort. Ik kan mij voorstellen dat dit in de winter een toplocatie is! Wij hebben zelf niet veel gebruik gemaakt van de faciliteiten dus daar kunnen wij geen oordeel over geven. De prijzen in de supermarkt zijn best te doen. Wijzelf hadden boodschappen mee om het minimaal 5 van de 7 dagen vooruit te kunnen. Achteraf gezien hadden we best in de supermarkt boodschappen kunnen doen... ach je gaat af op ervaringen van anderen. Zeker een vakantie om over te doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Säfsen Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Säfsen Resort in Frederiksberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Säfsen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Säfsen Resort scoort een 8.01 uit 10 op basis van 181 reviews.