Borlänge

Reviews over Borlänge

Perfecte tussenstop

Marion,
    16-8-2010

Prima hotel als je niet te veel eisen stelt.

Het hotel is gericht op sporters, zoals de naam ook al aangeeft. Wij hadden de indruk dat hier regelmatig sportclubs verblijven die in de omgeving deelnemen aan een tournooi. Dat maakt het gelijk ook een "levendig" hotel. Gezellig.

De kamers zijn simpel en vrij sober ingericht.

's Avonds is er een buffet, waaraan je deel kunt nemen. Lekker, maar eten wat de pot schaft. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dit alles staat in een goede verhouding met de prijs. Voor scandinavie is het goedkoop.

Perfect als je op doorreis bent.

Gereisd met partner in juli 2010

Leuke paar dagengehad

Arent,
    15-10-2009

Grappig hotel voor een paar dagen skien in de buurt bij Romme Alpin. In de vorm van een perfect gevormde borst met tepel bovenop torent het hotel boven het besneeuwde landschap uit.(zie foto, denk de sneeuw erbij). De hotelkamers zitten onder het schuine dak gefrommeld wat het formaat van de kamers zeker niet ten goede komt, zeer klein! De gangen zijn breed, met banken en tv`s en daar is het voor de borrel prima toeven. Eigen drank en borrelhappen mee. Beneden zit over 2 verdiepingen een groot winkelcentrum, wel handig. Op loopafstand diverse restaurants en overige gezelligheid.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Prima hotel, centraal gelegen

Kurf,
    14-3-2009

Quality hotel Galaxen is een groot en modern hotel met toch een gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel, goed uitgeruste kamers. Draadloos internet beschikbaar. De bovenste verdieping is een bezoek waard, met een groot bubbelbad, twee sauna's en een fitnessruimte. Het hotel ligt heel centraal, nagenoeg in het centrum van Borlänge en op loopafstand van het overdekte winkelcentrum Kupolen. In de omgeving ligt het bekende Siljan-meer op ongeveer een half uur rijden.

Gereisd met vrienden in februari 2009

prachtig bij mooie rivier gelegen(vissen vanaf de camping

bob wolters,
    24-1-2008

prachtig bij mooie rivier gelegen(vissen vanaf de camping gevangen)

Gereisd met partner in juli 2007
Borlänge scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews