Appartement Bjursås Stugby & Camping

2 reviews over Appartement Bjursås Stugby & Camping in het Nederlands

Een mooie rustige plek

fam. Bullens
30-7-2011

Mooi appartement in een rustige omgeving.

Park is echt op de wintersport gericht.

Op de site staat dat je er kunt quad rijden en moutainbikes kunt huren. Hier was geen sprake van toen wij er waren.

Ook was het restaurant de hele week gesloten. dit was wel een tegenvaller.

Maar het appartement was echt TOP !!!

Mooi ruim en met sauna. Een mooi meer voor de deur. Heerlijk rustig, wij kunnen dit wel waarderen.

Falun en Rattvik op goede afstand.

Wij hebben hier een prima tijd gehad.

Prima appartement in relaxte omgeving

E. Vonk
30-7-2008

Prima appartement, lekker ruim met uitstekende inrichting waarin alleen de gordijnen ontbraken. In de winter niet nodig maar zeker wel in de zomer. Dit park is vooral voor de winter bedoeld maar op loopafstand is een schitterend meer om te zwemmen of vissen. Falun is vlak bij, met een prachtig mijn museum. Orsa en andere plaatsen zijn ook snel te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bjursås Stugby & Camping in Bjursås, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bjursås Stugby & Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bjursås Stugby & Camping scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.