Sorteren

Reviews over accommodaties in Dalarna

Prima ook eind aug/ begin sept

Amal
    6-9-2018

Huisje nr 14 was prima. Niet zo sfeervol als safsen maar veel beter dan Orsa. Wij waren hier 5 nachten eind aug begin sept. Ten opzichte van de andere 2 parken was hier alles open en kon je nog van alles doen. Leuk voor kleine kids ook zoontje van 3 op de BMX oefen baan (achter manage), s avonds pony voeren op kinderboerderij kosteloos, mooie speeltuin, enorme supermarkt, aske pizza kan je prima tegen normale prijzen eten 10 euro voor margaritha pizza. Veel te doen mooi park schoon netjes en wat ik fijn vond tov Orsa dat hier wel gasten waren. Idre heeft ook nog aardig wat winkels 2 grote supermarkten. Aanrader algpark huskyfarm van detlef. Hebben hier zelfs eland Babies gevoerd in de wei. Of de bull eland kon je een aardappel uit je mond laten eten. De hoogste waterval ook zeker bekijken niet geschikt voor minder valide of kinderwagen. Huisje geen WiFi, geen vaatwasser, wel schoonmaakmiddel. Verouderde zithoek. Gratis wasmachine gebrui

Vriendelijk personeel, leuk huisje, aanrader kids

Amal
    6-9-2018

Harstikke leuk huisje met veranda vaatwasser vlakbij speeltuintje. Dacht nr 106. Er lag speelgoed voor kinderen zag er netjes en gezellig uit. Mooseworld echt een aanrader om heen te gaan. Ook leuk trollenpad in teyfors. Waren hier maar 4 dagen had langer willen blijven. Ontzettend aardig personeel. Gezellig receptie waar je kind een eigen kamer heeft om te spelen/ gamen/ film te kijken kan je zelf rustig eten WiFi en etc en ze toch in de gaten houden. Iedereen zat daar heel relaxed. Nadeel de supermarkt zou tot 2000 open zijn maar kwamen aan om 1800 was al dacht. Volgende ochtend wederom gesloten terwijl open had moeten zijn. Eten in het restaurant gehaald vond het duur zi n 15 euro voor een pizza die ik niet zo vond maar mijn vriend weer wel. Nog eens een pizza gehaald in frederiksberg koste de helft en was heerlijk. Soort van restaurantje tegenover de supermarkt. Benzine En pinnen was geen probleem hebben 3500 km gereden in zweden

Geweldig huisje!

Marjo
    4-9-2018

Geboekt via het resort zelf. Was een mooi huisje. Super uitzicht, op het meer! Kinderen hebben genoten van de kinderdisco, midgetgolf en zwemmen in het meer. Jammer genoeg zat de elandentour al vol toen wij aankwamen.

fantastisch mooi park.

linda mulder
    26-8-2018

Fijn park om te verblijven dit was ons eerste park van onze rondreis door zweden.

Wij zaten in een appartement vlakbij de topstugan wel een eind van de receptie en zwembad af dus iedere keer met de auto naar beneden,onze jongste zoon vondt het geweldig om savonds met alle kinderen te voetballen in de pannakooi.

wat ook erg leuk is om tedoen is het rondje om het meer lopen.

het restaurant is echt een aanrader hebben hier heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.

Super!

Anna
    22-8-2018

Een heel mooi, luxe huisje. Alles was nieuw! Modern en smaakvol ingericht. Zeer compleet! Zelfs de spelletjes zaten nog in plastic. Een leuk, net en overzichtelijk park waar genoeg te beleven is. Bij de receptie kun je gezellig zitten, alleen daar is wifi. Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Klein winkeltje met de nodige voorzieningen. Vriendelijk personeel. En een mooie omgeving uiteraard. Een aanrader!