Sorteren

Reviews over accommodaties in Dalarna

fantastische camping met aardige gastvrije eigena

Gerard
    24-7-2018

Geweldige plek gehad met mijn tent aan het meer met mooie zonsondergang. Sanitair en keuken zijn prima voor elkaar en super schoon.

Heerlijk verblijf, voor herhaling vatbaar!

Margreet
    10-8-2017

Zeer nette en ruime stuga van alle gemakken voorzien (vaatwasser, douche, toilet, tv en voldoende keukengerei). Prachtig uitzicht over het meer!

Veel faciliteiten beschikbaar, zoals midgetgolf, kano's, zeilbootjes, trimbaan, zwemgelegenheid in het meer voor de ontspanning. Ook fijn om hier gebruik te kunnen maken van de wasmachine als je door Zweden trekt. Het restaurant was helaas gesloten ten tijde van ons verblijf, maar dit was ook niet nodig omdat we prima in de stuga konden koken.

Er was broodjesservice, maar hier konden we niet altijd gebruik van maken. Vreemd dat er bij de ene medewerker wel broodjes besteld konden worden en bij de andere was de bakker ziek. Gelukkig is er voor de Zweedse begrippen redelijk dichtbij een supermarkt met heerlijke broodjes en lekker voor de "fika".

Ketelhok moesten we niet openen ivm vreemde vieze geur, dus ook niet gedaan. Eindschoonmaak kon je zelf doen, maar wel zo extreem, dat we ervoor gekozen hebben om dit te laten doen voor SEK 450,- (zo'n € 50,-) Ik zou anders nog meer moeten poetsen dan thuis en dat terwijl ik vakantie heb!

Prima hotel

Rob van der Zee
    17-8-2014

Hotel ligt op een mooie lokatie waar we vlakbij een kudde rendieren hebben gespot. Wij hadden een mooie kamer, goed eten en prima ontbijt. Tijdens onze rondreis door Zweden en Noorwegen waren wij hier half augustus 2014.

Leuk hotel tijdens de rondreis

Jaap
    20-6-2014

Het hotel is vrij afgelegen boven op een berg met uitzicht op het Siljanmeer. De kamer was ruim en badkamer was ook lekker ruim. Wij hadden onderweg naar het hotel al gedineerd, dus dat kan ik niet beoordelen, maar het ontbijt was echt Zweeds gewoon goed. Het internet was ook uitstekend