Camping Yttermalung

Meer camping info

46 reviews over Camping Yttermalung

• 9Angeline Mertens04-01-2020

Fantastische vakantie gehad.

Camping met 10 houten stuga,s. Heel rustig, maar zo mooi. Wel zonder televisie en radio. Wij zaten er met de kerst en hadden prachtig weer met sneeuw. Peter en Hilje doen er alles aan om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Wat werken die mensen toch hard s,morgens konden we ontbijten en een lunchpakket maken voor als we weg gingen. En s,avonds had Hilje heerlijk gekookt. Iedere dag maakte Peter de indeling voor wat we gingen doen. 6 dagen verschillende activiteiten zoals, langlaufen, sneeuw schoenwandelen, ijsvissen op een groot meer, en de HUSKYTOCHT. Wat een geweldige ervaring was dat. Zit ook in het pakket wat je boekt. En op de laatste avond bij het kampvuur heerlijke houthakkers pannenkoeken die Hilje en Rick stonden te bakken, geweldig. Wij hebben het heerlijk gehad, en willen zeker nog een keer terug. En wat een mooie omgeving. Oja, Ik had wat stroopwafels en drop meegenomen voor deze lieve mensen. Kleine moeite.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Fam.20-05-2019

Geweldig!

Heerlijke sportieve vakantie gehad. Sneeuwschoenwandeling, ijsvissen, langlaufen, schaatsen en huskeyhondentocht.

Alles tot in de puntjes verzorgd door Peter en Hilje. Zelfs oud- en nieuw werd goed verzorgd.

De stuga is een heerlijk verblijf, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Meegegeten met de pot, heerlijk en zeker een aanrader.

Twijfel je om de wintervakantie te boeken? Wij zeggen doen, wat een mega ervaring. Wij zijn totaal geen wintersporters, maar dit was zo gaaf. De bootreis met colorline is al een hele ervaring. Wij zijn via Kiel naar Oslo gegaan en van daaruit is het nog een paar uur naar de camping, erg mooie autorit, zeker in de winter.

Niks is te gek bij Peter en Hilje.

Wij komen hier zeker in de zomer nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    9familie10-01-2018

afwisselende actieve winterweek

We hebben een heerlijke actieve week gehad met elke dag andere winteractiviteiten. Peter en Hilje zijn erg vriendelijk en gastvrij en bezorgen je echt een onbezorgde vakantie. De huisjes zijn knus ingericht en bieden genoeg ruimte voor 4 a 5 personen. Helemaal fantastisch na een dag is de sneeuw is de verlichte ijshockeybaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Pieter12-09-2017

Echt hele leuke camping!!

We hebben via de camping voor een week en stuga met eigen sanitair gehuurd. Stuga was keurig, schoon en compleet en stond op ruime plaats. Camping zelf is erg gemoedelijk en camping eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Worden veel leuke (outdoor)activiteiten georganiseerd voor zowel volwassen als kinderen, onze kinderen van 10 en 8 hebben zich hier meer dan prima vermaakt. Stuga's ed worden in hoogseizoen per wk verhuurd en kinderactiviteiten worden direct op eerste dag na aankomst georganiseerd waardoor onze kinderen direct vanaf dag 1 aansluiting/vriendjes hadden. Er is geen camping winkel of restaurant ('s ochtend wel broodjes en je kunt wel wat te drinken, ijs of een pizza/pannenkoek kopen) maar hebben dit ook niet gemist. Er zijn voldoende winkels/restaurants ed op circa 15 min rijden (Malung). Campingplaatsen zijn wat in een ovaal gesitueerd rond ruim veld, er ligt een brede rivier vlak achter de camping op korte loopafstand (geeft voor sommigen mogelijk niet direct het echte Zweedse camping gevoel, maar dit hebben wij zeker niet als storend ervaren). Dit is zeker een camping waar we nog wel eens zullen komen en een ieder kunnen aanraden!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Renate13-08-2017

Heerlijke camping en omgeving

Camping Yttermalung is heerlijk. We hebben 10 dagen op deze camping gestaan met onze caravan. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is netjes en schoon. De prachtige omgeving, de activiteiten en de eigenaren samen met hun hele team maken het hele verblijf tot een heerlijke tijd. De sfeer op de camping is door de kleinschalige opzet erg relaxed en gemoedelijk. Aanrader is de beversafari. Geniet van de stilte en de prachtige zonsondergang op de rivier. Meer heb je niet nodig! De camping is er één om naar terug te keren!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Manders06-03-2017

Meer dan fantastische reis!

Peter, Hilje en Tom zorgen ter plekke dat alles perfect loopt. Peter weet een hoop extra's te vertellen over de natuur en nee- zeggen is volgens mij geen optie voor hen! Alles perfect geregeld, top week gehad!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Fam. van de Ven15-01-2017

Winterse top week in Zweden - Yttermalung

Wat maakt het top: de fantastische activiteiten in de natuur, op het ijs en in de sneeuw. Schaatsen, skiën, sneeuwwandelen, langlaufen, husky tocht, ijshockey bij de camping, ijsvissen, relaxen in de hottub, vuurtjes bouwen etc. Allemaal met topmateriaal en onder deskundige begeleiding van Peter. Wat maakt het bovenal top: Peter en Hilje (en team) zijn enorm gastvrij, enthousiast en ondernemend. Wij waren hier voor de derde keer in de winter. Elk jaar is er weer iets verbeterd of bijgekomen. En vertelt Peter met hetzelfde enthousiasme over de natuur en alle activiteiten. Afhankelijk van de weersomstandigheden worden de mooiste en leukste plekjes gezocht.

Waar moet je rekening mee houden: in dec-jan kan het weer wisselvallig zijn, we hebben -20 maar ook +5 meegemaakt, en je hebt dan nog geen 100% garantie op sneeuw. Houd daarnaast rekening met de nodige autokilometers. En met kinderen (en ouders) die tot 21:00 op de ijsbaan staan !! En nauwelijks hun Ipad of mobiel aanraken !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 8Alex22-08-2016

Leuke outdoor-week

Goed verzorgde camping. Een mooie en complete stuga met aparte slaapkamer plus lage mini-zolder via trapje voor max. twee kinderen. Leuk georganiseerde outdoor-activiteiten door Nederlands begeleidingsteam. Supermarkt in Malung (14 km). Er is geen campingwinkel maar wel een broodjesservice en pannenkoek of pizza op bestelling. Het zwembad is lekker warm (24 gr). De dorpjes rondom het Siljan-meer zijn een bezoek waard.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Fam Schulte14-02-2016

Mooie winterse vakantie !

Fantastische week gehad samen met kids (8 en 9 jaar) Ondanks dat we nog nooit geskied hadden stonden we na privé-les van campingeigenaar Peter, in een mum van tijd op de afdalingen van Kläppen. Alle materialen (ski's, langlauflatten, schaatsen e.d.) ruim op voorraad en alle dagen kunnen gebruiken ! Prachtig kunnen schaatsen op meren, ijsvissen en zelf hot-dogs kunnen maken op open vuurtje. Een 'privé'' schaatsbaan direct achter huisje welke keurig werd onderhouden. Fantastische husky-sledetocht en scootertocht gemaakt. Makkelijk via camping te boeken. Peter en Hilje bedankt voor de super vakantie, om nooit meer te vergeten !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10fam Muis29-08-2015

geweldige ervaring

Een week via een touroperator op deze camping. Huisjes erg mooi, alle gemakken aanwezig. Slapen op de loft een echte ervaring voor de kids. Activiteiten waren top. Kids en wijzelf hebben genoten. Peter en zijn team zijn erg vriendelijk. Gezelligheid in de avond rondom het kampvuur. Zwembad wel erg koud. Kortom deze vakantie bestemming is een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair