Vakantiehuis Siljans Sjögårdsvilla

Vakantiehuis Siljans Sjögårdsvilla

10Fenomenaal

Zweden, Dalarna, Tällberg

Op vakantie geweest naar Siljans Sjögårdsvilla?

10Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Siljans Sjögårdsvilla

• 2019
    10Jose11-08-2019

In één woord geweldig, een echte aanrader!

We hebben een geweldige vakantie gehad in het mooie huis van Ted en Josephine in Tällberg, een gemoedelijk dorpje dat aan het Siljanmeer ligt. Het huis is lekker ruim, heel schoon en meer dan compleet, echt van alle gemakken voorzien (van vaatwasser en wasmachine tot zelfs een popcornmachine en laat ik de uitstekende bedden niet vergeten). Verder kun je heerlijk zitten op het beschutte terras met uitzicht op het Siljanmeer. Hier kom je echt tot rust. In de omgeving is verder van alles te doen en te beleven. Zo zijn wij onder andere naar het berenpark in Orsa en de kopermijn in Falun (Unesco werelderfgoed) geweest. Het was voor ons echt een feest om hier te mogen verblijven, we voelden ons helemaal thuis. Van harte aanbevolen dus!!

Josephine, Siljans Sjögårdsvilla, Eigenaar, 11-08-2019

Bedankt voor dit mooie review! Het is voor ons fijn wanneer de gasten zo tevreden zijn. Daar doen we het voor!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Penny Stijn & kids09-08-2019

Perfect ontspannende vakantie!

Als je een vakantiehuis zoekt dat piekfijn en volledig is, dan vind je het absoluut hier! Het huis is helemaal compleet (ik kan niks bedenken wat ik heb gemist in het huis). Het was de trip vanuit Göteborg Tällberg meer dan waard! Kijk de foto's op de website en die liegen niet. Ook de omgeving heeft veel te bieden. Even stappen tot aan de zwemstijger, zalig zwemmen in het Siljan meer. Mooi boothuis in wording. Dalarna heeft veel te bieden om te ontdekken. En daarom gaan wij terug! 😊

Josephine, Siljans Sjögårdsvilla, Eigenaar, 10-08-2019

Heel erg bedankt voor dit fijne review! En wij ontvangen jullie ook graag als gasten weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Vakantiehuis Siljans Sjögårdsvilla info