Weer vandaag5°-1°

4 reviews over Hotel Bergsmansgård Tolvsbo in het Nederlands

Heerlijk!!

Arwen
9-1-2017

Wat een heerlijke plek! Steeds weer blij verrast: het eten, de omgeving, de liefde die de eigenaars voor het bedrijf hebben. In de winter met sneeuw het skigebied in de buurt op, of in de zomer aan het meer, ik kom hier graag. Sommige kamers kunnen nog een kleine upgrade gebruiken maar daar wordt hard aan gewerkt. De typisch Zweedse keuken is heerlijk op smaak met een mooie variatie in vlees, vis, vegetarisch. Er wordt ook goed rekening gehouden met allergieën voor bijvoorbeeld lactose en gluten. Fijn! Zodra je binnenstapt voel je je welkom in deze warme omgeving. Ik zou deze heerlijke plek aan iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in december 2016

Mooie plek

Carn Malder
21-9-2016

Slecht, normaal eten, erg donker, stinkende wc, oud en onverzorgde mensen.

Ligging is mooi.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Inmiddels mijn "tweede thuis"!

Liesbeth van Berkel
15-1-2011

Logeren in Tolvsbo Hotell is thuiskomen.

Het plekje is prachtig, midden in de schitterende Zweedse natuur met uitzicht op het meer, de kamers zijn zeer bijzonder ingericht, het eten is fantastisch en de gastvrijheid enorm. De eigenaren zien zichzelf als rentmeester van deze prachtige plek en willen dit graag delen met hun gasten.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Gezellig, gastvrij en huiselijk, HEERLIJK eten!

Janneke Broere
13-12-2009

Een week hier gelogeerd in de zomer van 2009. Heerlijk ontspannen med jacuzzi, sauna, een meer met strand om de hoek en erg goede zorgen van het vriendeljke eigenaarspaar, Roswitha en Fridus, zelf ook uit Holland.

Gereisd alleenreizend in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergsmansgård Tolvsbo in Söderbärke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergsmansgård Tolvsbo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.