Hotel Värdhuset Lugnet

Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Värdhuset Lugnet

• 2018
    8Arno Haartsen31-07-2018

Vriendelijk sfeervol mooi gelegen hotel.

Sfeervol hotel met prachtig uitzicht op het water. Naast een hele mooie golfbaan waar je voor een goede prijs kunt spelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Wij hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Fam. Standaar20-08-2013

Stukje paradijs !

Wij waren al bekend met dit hotel in het winter seizoen, dit jaar voor het eerst in de zomer vakantie op bezoek geweest bij Hetty en Rene. Het maakt dus niet uit wanneer je gaat het is er gewoon ALTIJD PRACHTIG !! Zeer mooie omgeving, rustgevend. Prima kok, heerlijk eten. :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9remar29-05-2013

prachtig uitzicht vanuit restaurant op de rivier

De huidige eigenaars hebben dit hotel/restaurant in 2009 overgenomen, heb ik begrepen, en veel opknapwerk verricht ten aanzien van de kamers, inrichting en eten. Wij hebben genoten van het heerlijke eten, mooie schone kamers met goede bedden en het fantastische uitzicht over de rivier vanuit het restaurant voor een goede prijs!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Geert02-09-2012

Geweldig hotelletje

Geweldig hotelletje. Vanaf minuut 1 een thuisgevoel en niet te vergeten Rene's kookkunsten. Kan menige topchef wat van leren. En dan Hetty's behulpzaamheid.................niets te veel, dus ook niet een prive-bezoek aan een elandenpark regelen, terwijl deze eigenlijk gesloten was. Een woord...................TOP

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Mario van Berne11-09-2011

Een absolute aanrader!!

Hetty en Rene, bedankt voor het heerlijke verblijf dat ik kortgeleden bij jullie mocht beleven. Buiten het heerlijke eten, de droomligging van het hotel aan een rivier en de schitterende omgeving, zal mij vooral de prettige omgang- en het meedenken met jullie gasten bijblijven. Ook de "beversafari" op de rivier zal ik niet snel vergeten! (Nogmaals bedankt hiervoor Rene.) Op z'n Brabants gezegd: Kei gaaf!! Mario

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Peter van de Wetering07-09-2011

Geweldige plek!!!!

De eigenaars zijn erg behulpzaam en denken met hun gasten mee. Wij hebben er een heerlijk visvakantie gehad!!! Rene en Hetty BEDANKT!!!! Peter

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9eveline de vries09-03-2011

fantastische plek, wat een gezelligheid!

Het hotel ligt prima, zeer rustig langs een prachtige rivier. Het hotel ademt rust en gezelligheid uit, is zeer verzorgd en heel netjes ingericht. De kamers zijn zeer verzorgd, heerlijke bedden en heel netjes! De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en helpen je graag met de verschillende dingen die in de buurt te doen zijn! Ook het eten is verzorgd en netjes, kortom helemaal top!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Jaap en Eef04-03-2011

Geweldige week gehad.

In dit hotel zit een leuk NL stel, zijn erg aardig en denken met je mee. Ze regelen ook b.v. de hondensleetocht, de scootersafari en het sneeuwwandelen voor je, je geeft aan wanneer je wilt en het wordt geregeld. Het hotel ligt aan de rivier met een mooi uitzicht, kamers zijn ruim en sfeervol ingericht, eten in het het restaurant is ook goed. We hebben een mooie week gehad en hebben meteen de kamer voor volgend jaar geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Mandy26-02-2011

Zeer gastvrij en heerlijk eten!

Wij zijn 11 nachten verbleven in Värdshuset Lugnet. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien (ruime kamer met zitje, tv / wekkerradio, koffie/thee faciliteit, leesvoer). Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Hetty en René en van de geweldige kookkunsten, iedere avond weer opnieuw. Ze doen er alles aan om je verblijf naar wens te maken. Of het nu gaat om excursies boeken of een nieuwe accu halen voor de auto, daarom voor de service een 10! Er is een prachtige omgeving, met genoeg activiteiten (skibaan voor beginners, sneeuwschoenwandeling - met ijsvissen, hondesledetocht, langlaufen), waarvoor je soms wel even in de auto moet zitten. Maar dan kun je ook genieten van de prachtige omgeving. Voor avonturiers en/of rustzoekers zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2010

• 0w. buitenhuis06-10-2010

prachtige, sfeervolle plek!!

het verblijf was pure verwennerij: heerlijk bed, prachtige sfeervolle kamer, gezellige sfeer, schitterende omgeving en super lekker eten! Nog niet vaak zoiets goeds tegengekomen in Scandinavië, wat dan ook nog betaalbaar is.. Kortom; een echte aanrader!!

Alleen gereisd in september 2010

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig