Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°
Hotel Sporthotellet

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotellet voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sporthotellet in het Nederlands

een erg simpel hotel

dordtboy
5-5-2011

Sporthotellet is een goedkoop en simpel hotel in het mooie Idre, waar wij een nacht verbleven hebben. Wij waren de enige gasten. De kamers waren oud en vervallen, de meeste kamers hadden geen badkamer en suite. De eigenaars waren wel aardig maar niet service gericht.

sinds eind 2008 nieuwe eigenaars, maar er is nog weinig aan de kamers gedaan.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotellet in Idre , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotellet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.